current views are: 1

16 Ιουλίου 2012
Δημοσίευση14:37

«Μάουζερ» δια χειρός Τερζόπουλου (και) στην Πολωνία

Η παράσταση-γεγονός που παίχτηκε για τέσσερα ολόκληρα χρόνια στο θέατρο Άττις κι απέσπασε υμνητικές κριτικές, ταξιδεύει το ερχόμενο φθινόπωρο στην Πολωνία και, συγκεκριμένα, στο ξακουστό Ινστιτούτο Γκροτόφσκι.

Δημοσίευση 14:37’
αρθρο-newpost

Η παράσταση-γεγονός που παίχτηκε για τέσσερα ολόκληρα χρόνια στο θέατρο Άττις κι απέσπασε υμνητικές κριτικές, ταξιδεύει το ερχόμενο φθινόπωρο στην Πολωνία και, συγκεκριμένα, στο ξακουστό Ινστιτούτο Γκροτόφσκι.

Η παράσταση-γεγονός που παίχτηκε για τέσσερα ολόκληρα χρόνια στο θέατρο Άττις κι απέσπασε υμνητικές κριτικές, ταξιδεύει το ερχόμενο φθινόπωρο στην Πολωνία και, συγκεκριμένα, στο ξακουστό Ινστιτούτο Γκροτόφσκι. Εκεί, στον ίδιο χώρο όπου έχουν σκηνοθετήσει ο Πίτερ Μπρουκ, ο Εουτζένιο Μπάρμπα και ο Ανατόλι Βασίλιεφ, θα βρεθεί ο Θεόδωρος Τερζόπουλος για να σκηνοθετήσει το ιδιότυπο μεταδραματικό κείμενο του Χάινερ Μύλλερ «Μάουζερ», μια δύσθυμη πολιτική αλληγορία για την αμφίβολη ηθική των επαναστάσεων, με Πολωνούς ηθοποιούς αυτή τη φορά, με τη μουσική του σταθερού συνεργάτη του, Παναγιώτη Βελιανίτη και βοηθό-σκηνοθέτη τον ηθοποιό του θιάσου Άττις, Αντώνη Μυριαγκό (προγραμματισμένη πρεμιέρα: 11/10).

Με αφορμή την πολωνική πρεμιέρα του «Μάουζερ», θα πραγματοποιηθεί εκτενές αφιέρωμα στο έργο του Θεόδωρου Τερζόπουλου, με προβολή του ντοκυμαντέρ «Θεάτρου Εγκώμιον» του Δημήτρη Τρίκα αλλά και παλιότερων παραστάσεων του Θεάτρου Άττις, με ημερίδα αφιερωμένη στις παραστάσεις και τη μέθοδο του σκηνοθέτη, καθώς και με την παρουσίαση του βιβλίου «Στο Λαβύρινθο, ο Θεόδωρος Τερζόπουλος συναντά τον Χάινερ Μύλλερ» του θεατρολόγου Φρανκ Ράντατς.

Κι όλα αυτά, λίγους μήνες πριν ο διεθνής έλληνας σκηνοθέτης βρεθεί, όπως έχουμε ξαναγράψει, στη Μόσχα και το περίφημο θέατρο Μπολσόι για την σκηνοθεσία της σύγχρονης όπερας «Νοσφεράτου» στη μουσική διεύθυνση του διακεκριμένου έλληνα μαέστρου Θεόδωρου Κουρεντζή, τον οποίο χειροκροτήσαμε πρόσφατα στο Μέγαρο Μουσικής, για τον ευφυή κι ανεπανάληπτο τρόπο με τον οποίο διηύθυνε το σύνολο MusicAeterna, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών.

πηγή: athinorama.gr