Τον Μικρό Έγιολφ (1894) του Ερρίκου Ίψεν επέλεξε ο νεότατος σκηνοθέτης Δημήτρης Καραντζάς για να διερευνήσει τη δύναμη του αυτοματισμού στην καθημερινή ζωή.
Το έργο παρουσιάστηκε στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών 2012 και θ' ανέβει για 12 παραστάσεις στη σκηνή του Θεάτρου Πόρτα από τις 20 Σεπτεμβρίου έως τις 7 Οκτωβρίου.

Έργο παραμελημένο, της τελευταίας περιόδου της ιψενικής δραματουργίας, εστιάζει στα βάθη της ανθρώπινης ψυχής αφήνοντας σε δεύτερο πλάνο την κοινωνική καταγγελία.

Συντονισμένες και ασύμπτωτες μετακινήσεις των σωμάτων στο χώρο, μηχανιστικές αντιδράσεις αλλά και νεκρική ακινησία αποδίδουν σκηνικά το αμείλικτα ειρωνικό βλέμμα του συγγραφέα προς τα δημιουργήματά του και αναδεικνύουν τον (αυτο) εγκλωβισμό τους στις κοινωνικές συμβάσεις αλλά και τις εμμονές τους. 


πηγή: monopoli.gr