Η σχέση του Ντέιβιντ Μπάουι με τον Ίγκι Ποπ δε θα μπορούσε να εξαντλείται σε μια μόνο ταινία. Γι' αυτό και μετά το «Velvet Goldmine» του Τοντ Χέινς η ροκ μυθολογία δυο εμβληματικών σύγχρονων performers θα ξαναβρεθεί στο επίκεντρο μιας ταινίας με τίτλο «Lust for Life», από το δίσκο του Ίγκι Ποπ το 1977, που ηχογραφήθηκε στο Hansa Studio του Βερολίνου με τη συνεργασία του Μπάουι. Τα έργα και οι ημέρες των δύο στη γερμανική μητρόπολη θα αναβιώσουν από τον Γκάμπριελ Ρέιντζ (Death of a President) σε σενάριο της (κωμικής κυρίως) πένας του Ρόμπιν Φρεντς, ο οποίος θα βασιστεί στις βιογραφίες Starman: David Bowie and Open Up και Bleed: Iggy Pop.


Όπως αναφέρει ο παραγωγός Έγκολι Τόσελ: «η ταινία δεν πρόκειται να γυριστεί στα πρότυπα της κλασικής ροκ βιογραφίας, καθώς άλλωστε δεν πεθαίνει κανένας στο τέλος», ενώ φροντίζει να θέσει τα πράγματα στη σωστή τους βάση: πραγματικός πρωταγωνιστής της ταινίας θα είναι το ανήσυχο, underground Δυτικό Βερολίνο. Ο Μπάουι έρχεται στην πόλη στο τέλος του '76 εν μέρει για να αντιμετωπίσει τον εθισμό του στα ναρκωτικά. Μέχρι το '79 κυκλοφορεί τρεις δίσκους, τους γνωστούς ως «Τρίπτυχο του Βερολίνου» «Low», «Heroes» και «Lodger». Ο Ίγκι Ποπ, με ανάλογες εξαρτήσεις και δαίμονες μοιράζεται το διαμέρισμα με τον Μπάουι και οι δυο τους συνεργάζονται στα σόλο άλμπουμ του πρώτου «The idiot» και «Lust for Life» (που όπως αναφέρθηκε θα είναι κι ο τίτλος της ταινίας).

Κάποια από τα κομμάτια των δίσκων όπως το το «China Girl» που ηχογραφήθηκε και στη βερσιόν του Μπάουι το '83 στο «Let's Dance» έχουν συνδυαστεί και με τους δύο. Οι μέρες του Βερολίνου έχουν πραγματικά πολύ υλικό για μια βιογραφική ταινία, ακόμα και χωρίς απόλυτη στόχευση στα γεγονότα και θα έχει ενδιαφέρον να δούμε ποιοι ηθοποιοί θα μπορούσαν να αναλάβουν τους ρόλους των ροκ ειδώλων. Αλλά και το timing είναι καλό με τον επερχόμενο δίσκο του Μπάουι «The Next Day» που έχει αναφορές σε εκείνη την περίοδο.


Πηγή: cinemag.gr