Από τον Μάικλ Τζάκσον έως τον Τζέιμς Μπράουν, το φημισμένο "Apollo Theater" στο Χάρλεμ της Νέας Υόρκης αποτέλεσε το σανίδι, που βοήθησε να απογειωθεί η καριέρα, μερικών από τους πλέον επιτυχημένους εκπροσώπους της "μαύρης" μουσικής βιομηχανίας και σηματοδότησε την επιρροή τους στο μουσικό είδος της "ποπ".

Μία νέα έκθεση με τον τίτλο "Δεν υπάρχει τίποτα σαν το αληθινό πράγμα", προβάλλει στις οθόνες στιγμιότυπα και βίντεο, αλλά περιλαμβάνει και εκθέματα, όπως μουσικά όργανα, παπούτσια και κοστούμια, από προσωπικότητες όπως, η Έλα Φιτζέραλντ, ο Λούις Άρμστρονγκ και ο Μάιλς Ντέιβις, που από την σκηνή του θεάτρου τα τελευταία 75 χρόνια.

Η διαδρομή από το "Σουίνγκ" της Μόταουν, στο χιπ-χοπ του σήμερα, είναι κομμάτι της ιστορίας αυτού του 1500 θέσεων, ιστορικού θεάτρου, που προώθησε τάσεις και καλλιτέχνες, που δόξασαν τη σκηνή του.

Από τον Νατ Κινγκ Κόουλ στη δεκαετία του '40 έως τις περίφημες Ερασιτεχνικές Βραδιές του "Apollo Theater", που βοήθησαν να αναδειχθούν καριέρες όπως της Έλα Φιτζέραλντ, της Μπίλι Χολιντέι, του Τζίμι Χέντριξ, αλλά και του συγκροτήματος του Μάικλ Τζάκσον με τα αδέρφια του.

Η έκθεση η οποία διαρκεί από τις 8 Φεβρουαρίου έως την πρώτη Μαΐου, στο Μουσείο της Πόλης της Νέας Υόρκης, παρουσιάζει επίσης μία έρευνα επάνω στην ιστορία του Χάρλεμ ως κόμβο της "μαύρης" κουλτούρας στις ΗΠΑ, αλλά και το ρόλο του θεάτρου στη φιλοξενία της επικήδειου τελετής προς τιμήν του Τζέιμς Μπράουν και της δημόσιας απόδοσης φόρου τιμής στον Μάικλ Τζάκσον.

Οι Τζάκσον είχαν κάνει την πρώτη τους εμφάνιση στο κοινό, στη βραδιά των Ερασιτεχνών, με τον Μάικλ να είναι μόλις 5 ετών. Το συγκρότημα των Τζάκσον κέρδισε την πρώτη διάκριση σε διαγωνισμό το 1969 με το κομμάτι "Ποιός σε αγαπάει", όταν ο Μάικλ ήταν 11 χρονών.

Γράμματα από τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ και τον Μαρκ Σίφμαν, ιδιοκτήτη του "Apollo Theater" από το1935 έως το θάνατό του, το 1974, φιλοξενούνται επίσης σε αυτήν τη έκθεση.