Νομίζετε πως ορισμένα είδωλα δεν αγοράζονται; Κάνετε λάθος. 45 εκατομμύρια δολάρια χρειάστηκαν για να επιτρέψει ο πράκτορας 007 να συμπρωταγωνιστήσουν στη νέα του ταινία τα προϊόντα που θα του δώσουν αυτό το ποσό, ως αντάλλαγμα.

Όπως έχουμε ήδη διαπιστώσει από τις προηγούμενες ταινίες του ο James Bond πίστη και αφοσίωση ορκίζεται στη βασίλισσα και μόνο στη βασίλισσα. Εδώ και 50 χρόνια κανένας πειρασμός δεν τον έχει κάνει να αλλαξοπιστήσει. Προφανώς εκείνοι οι διπλοί πράκτορες και οι καλλονές που τον προσέγγισαν κατά καιρούς δεν διέθεταν αρκετά ρολόγια, ηλεκτρονικά, αυτοκίνητα και λοιπά καλά.

H MGM και η Sony, όμως, έχουν να διαθέσουν 45 εκατομμύρια δολάρια για να συμπεριληφθούν τα προϊόντα τους στη νέα ταινία του James Bond. Και με αυτό το ποσό θα ξεπεραστεί και το προηγούμενο ρεκόρ διαφήμισης εντός ταινίας που ήταν τα 20 εκατομμύρια δολάρια του «Minority Report».

Όχι πως είναι η πρώτη φορά που ο James Bond εγκαταλείπει τις «αξίες» του. Είπαμε, πίστη και αφοσίωση μόνο στη βασίλισσα της Αγγλίας. Γι αυτό εύκολα και χωρίς περιστροφές παράτησε την Aston Martin με την οποία κυκλοφορούσε τόσο καιρό (χρόνια, πολλά χρόνια) για να οδηγήσει μια BMW. Όσο για τα αξεσουάρ του, δημιουργούν τάσεις και κάνουν ευτυχείς τις εταιρείες που τα παράγουν (και χρυσοπληρώνουν τα κινηματογραφικά στούντιο για να τα διαλέξουν) και βλέπουν τις πωλήσεις τους να εκτινάσσονται στα ύψη. Αν ο Tom Ford είναι αρκετά καλός για τον James Bond, για ποιον δεν είναι;







πηγή: queen.gr