Το σάπιο βασίλειο της Δανιμαρκίας με υπηκόους όμοιους με αγέλη σκύλων έτοιμων να κατασπαράξουν κι έναν Αμλετ, πέραν του σεξπηρικού κειμένου, έδειξε ο Νικολάι Κολιάντα σε ένα ζωϊκό, γεμάτο ενέργεια θέαμα, χθες βράδυ, στην Πειραιώς 260.
Η σκηνή γεμάτη από κινέζικα αντίγραφα της Τζοκόντα , κονσέρβες από ζωοτροφές, σκουπίδια, μια μεγάλη πλαστική μπανιέρα που μετατρέπεται σε νυφικό κρεβάτι, τάφο ακόμα σε τεράστιο σκουπιδοντενεκέ, υποστηρίζουν την γεμάτη συμβολισμούς παράσταση του Ρώσου σκηνοθέτη.

Στο σκηνικό αυτό, ο τρελός « Αμλετ» του Κολιάντα, αναζητά τον δολοφόνο του πατέρα του, ενώ ο ηθοποιοί μεταμορφωμένοι σε άγρια ζώα κυκλοφορούν με κολάρα και περιλαίμια, γρυλίζοντας και δείχνοντας τα δόντια τους.

Ο Νικολάι Κολιάντα και οι εξαιρετικοί ηθοποιοί του ομότιτλου θιάσου του, από το Αικατερίνεμπουργκ της Κεντρικής Ρωσίας, υποστηρίζουν με πάθος το δικό τους παιχνίδι στην τέχνη.

Εισέπραξαν θερμό χειροκρότημα από το κοινό που παρέμεινε σε όλη την διάρκεια της παράστασης, ενώ δεν ήταν λίγοι αυτοί που αποχώρησαν στο διάλειμμα, θεωρώντας την «παραφορτωμένη και πομπώδη».

Η παράσταση επαναλαμβάνεται 8 και 9 του μηνός,