Η αλήθεια είναι πως, από το ξεκίνημα αυτής της εβδομάδας, όλος ο κόσμος, μαζί κι εμείς, περίμενε την Πέμπτη και την άφιξη της τελευταίας ταινίας του Harry Potter, που μετά από δέκα χρόνια κοινής πορείας με το κοινό ήρθε η ώρα να το αποχαιρετήσει. Παρ' όλα αυτά όμως, μαζί με τον Harry σήμερα «ανοίγουν» άλλες έξι ταινίες που αξίζουν τη προσοχή σας. Ο Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου: Μέρος 2ο («Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2»)
«Όλα τελειώνουν εδώ» και τι άλλο μπορεί να πει κάποιος για μια ιστορία που μεγάλωσε μια ολόκληρη γενιά, μάγεψε μικρούς και μεγάλους, συγκέντρωσε τα μεγαλύτερα ονόματα του βρετανικού κινηματογράφου και θεάτρου και κατάφερε να εξελιχθεί σε μύθο; Το δεύτερο μέρος των Κλήρων του Θανάτου έρχεται γεμάτο δράση και εφέ σε θεαματικό 3D, με τον Harry να δίνει τη τελευταία του μάχη ενάντια στο κακό και να αποχαιρετά τους θαυμαστές του με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο.

Sagan
Γαλλική ταινία σε σκηνοθεσία Ντιάν Κιρίς, γύρω από την ιδιωτική ζωή και τη συγγραφική καριέρα της Φρανσουάζ Σαγκάν, από τις πρώτες της επιτυχίες μέχρι τον θάνατό της το 2004. Αρχικά γυρισμένη ως μίνι σειρά, κάτι που βγαίνει στη μεγάλη οθόνη χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία.

Socialism («Film Sosialisme»)
Άλλη μια γαλλική ταινία, για τολμηρούς σινεφίλ αυτή τη φορά, καθώς εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα από τα πιο «δύσκολα» έργα του Ζαν Λικ Γκοντάρ. Μέσα σε ένα κρουαζιερόπλοιο που διασχίζει τη Μεσόγειο βρίσκονται ανάμεσα στους επιβάτες ένας εγκληματίας πολέμου με την εγγονή του, ένας Ρώσος πράκτορας, ένας Γάλλος φιλόσοφος, ένας Παλαιστίνιος Πρέσβης και μια Αμερικάνα τραγουδίστρια. Τα υπόλοιπα είναι κλασικό κομμάτι της ιστορίας του κινηματογράφου.

Blackmail
Ο μετρ των ταινιών τρόμου και γενικότερα του κλασικού κινηματογράφου, Άλφρεντ Χίτσκοκ παρουσιάζει την πρώτη του ομιλούσα ταινία, περιόδου 1929. Μια γυναίκα σκοτώνει τον παρ' ολίγο βιαστή της και ένας αστυνομικός φίλος της τη βοηθά να γλιτώσει και να αποκρύψει τα στοιχεία. Μάρτυρας του περιστατικού όμως ήταν ένας αλήτης του δρόμου, ο οποίος αρχίζει να την εκβιάζει.

Πορτοκάλια στον Ήλιο («Oranges and Sunshine»)
Ο γιος του Κεν Λόουτς, Τζιμ, σκηνοθετεί τη πρώτη του ταινία, μια δραματική και έντονα συγκινησιακή ιστορία τοποθετημένη στο 1986. Η Μάργκαρετ Χάμφρις, μια κοινωνική λειτουργός στο Νότιγχαμ, αρχίζει να ερευνά δύο υποθέσεις παιδικής μετανάστευσης στην Αυστραλία και καταλήγει σε ένα πολιτικό σκάνδαλο με θύματα 130.000 παιδιά. Πρωταγωνιστούν οι Έμιλι Γουότσον, Ντέιβιντ Γουέναμ και Χιούγκο Γουίβινγκ.

Πώς να κλέψετε ένα εκατομμύριο δολάρια («How To Steal a Million»)
Κλασική επανέκδοση του 1966, με την εμβληματική Όντρει Χέπμπορν και τον «μεγάλο» Πίτερ Ο' Τουλ, σε σκηνοθεσία Γουίλιαμ Γουάιλερ, που παρουσιάζει την ιστορία της κόρης ενός πλαστογράφου, η οποία αναγκάζεται να κλέψει ένα πολύτιμο έκθεμα του πατέρα της από το μουσείο, πριν οι ειδικοί που πρόκειται να το ελέγξουν διαπιστώσουν πως είναι πλαστό.

Μαζί Ποτέ («Gegen Die Wand»/ «Head-On»)
Ένας εκπληκτικός «μάστορας» του σινεμά, ο Φατίχ Ακίν, δημιουργεί ένα αξεπέραστο, πολυσύνθετο κοινωνικό δράμα, ορόσημο του μοντέρνου ρεαλιστικού σινεμά, γύρω από έναν τραγικό έρωτα που εξελίσσεται σε υπαρξιακή τραγωδία, χωρίς ποτέ όμως να κουράζει αλλά, αντίθετα, να τραβά τον θεατή όλο και περισσότερο μέσα στον κόσμο του. Ο 40χρονος αλκοολικός και αυτοκαταστροφικός Καχίτ και η 23χρονη Σιμπέλ, και οι δυο τους μέλη της γερμανοτουρκικής κοινότητας του Αμβούργου, συναντιούνται σε ένα ψυχιατρείο, όπου βρίσκονται και οι δύο μετά από απόπειρα αυτοκτονίας, και αυτή τον πείθει να κάνουν έναν λευκό γάμο ώστε εκείνη να ξεφύγει από την αυστηρή οικογένειά της. Στην αρχή ο καθένας κάνει τη δική του ζωή, μέχρι που ο καταστροφικός τους έρωτας δεν αργεί να ξεσπάσει και να τους παρασύρει σε ένα αδιέξοδο. Δεν χάνεται για κανένα λόγο.














Πηγή: newsbomb.gr