Φορώντας τις πουέντ που απαιτούσαν οι κλασικές χορογραφίες του Ζορζ Μπαλανσίν ή ακολουθώντας με γυμνά πόδια τα «προχωρημένα» βήματα της Μάρθας Γκράχαμ ή του Μερς Κάνιγκαμ η Marie-Claude Pietragalla κατάφερνε πάντα να κλέβει τις εντυπώσεις. Η θηριώδης τεχνική της αλλά και η πλαστικότητα και η χάρη της επί σκηνής κίνησής της έκαναν την πρώτη μπαλαρίνα της Όπερας των Παρισιών να ξεχωρίζει ως μια από τις σημαντικότερες σολίστ του δεύτερου μισού του 20ου αιώνα.

Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο ο Ρούντολφ Νουρέγιεφ, όταν ήταν καλλιτεχνικός διευθυντής της εν λόγω Όπερας, την είχε χαρακτηρίσει ως την αγαπημένη του χορεύτρια.

Μια χορεύτρια που γνώρισε τεράστιες επιτυχίες στα μεγαλύτερα θέατρα του κόσμου. Τα χρόνια βεβαίως πέρασαν και για την γεννημένη το 1964 καλλιτέχνιδα και την ανάγκασαν να περιορίσει τις εμφανίσεις της στη σκηνή.

Όχι όμως και να την εγκαταλείψει, καθώς η Pietragalla άρχισε να χορογραφεί περιοδεύοντας με τις παραστάσεις της. Έτσι, με διπλή ιδιότητα επισκέπτεται και την Ελλάδα: για να παρουσιάσει τη χορογραφία της «Ο πειρασμός της Εύας», την οποία ερμηνεύει η ίδια!

Πρόκειται για «μια ωδή στη θηλυκότητα.

Μια παράσταση που συνδυάζει χορό, θέατρο του σώματος, μουσική των Μότσαρτ, Μπαχ, Χαίντελ, Σαιντ Σανς, Αλλέγκρι, Λιλλύ, τραγούδια της Μπαρμπαρά, πρωτότυπους φωτισμούς, ευφάνταστα σκηνικά, μάσκες, μαριονέτες και κοστούμια του διάσημου σχεδιαστή Στεφάν Ρολλάν».

Η μία και μοναδική παράσταση θα δοθεί την Πέμπτη, 9 Φεβρουαρίου, 20.00, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη), με την προπώληση εισιτηρίων να ξεκινά στις 12/1. 

Πηγή: To spirto.net