Θεατρική παράσταση: «Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα»

Θεατρική παράσταση: «Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα»

Μια παραγωγή του ΑΓΓΕΛΩΝ ΒΗΜΑ πάνω στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Mark Haddon που έγινε διεθνές best seller. Η θεατρική του απόδοση από τον πολυβραβευμένο Άγγλο θεατρικό συγγραφέα Simon Stephens πρωτοανέβηκε το 2012 από το Εθνικό Θέατρο της Αγγλίας και απέσπασε τα επτά από τα οκτώ συνολικά θεατρικά βραβεία Lawrence Olivier για την ίδια χρονιά.

Στο ΑΓΓΕΛΩΝ ΒΗΜΑ,το έργο ανεβαίνει στις αρχές Δεκέμβρη σε μια παράσταση που εντάσσεται στα πλαίσια της φετινής θεματικής ενότητας του χώρου με τίτλο «ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ». Είναι ένα έργο για τη διαφορετικότητα και για τον τρόπο που η Κοινωνιία των «κανονικών» αντιμετωπίζει τα «διαφορετικά» άτομα.

Ο Κρίστοφερ: Ένα νεαρό αγόρι-μαθηματική ευφυία. Πάσχει από μια Μορφή αυτισμού. Ζει με τον πατέρα του σε απόλυτη απομόνωση συντροφιά με τον υπολογιστή του,τα μαθηματικά και την αστρονομία. Βγαίνει μονάχα για να πάει με το σχολικό λεωφορείο στο ειδικό σχολείο, όπου φοιτά μαζί με παιδιά νοητικής υστέρησης.

Ο Εντ: Πατέρας του Κρίστοφερ. Άνθρωπος με περιορισμένες γνώσεις που υποκαθιστά και την απούσα μητέρα. Το ένστικτο τού επιτρέπει να δει τον Κρίστοφερ χωρίς τις παρωπίδες της ιατρικής διάγνωσης για την πάθησή του. Όμως, παράλληλα, το ίδιο ένστικτο, τον οδηγεί σε υπερπροστατευτική στάση με σοβαρότατες συνέπειες.

Η Τζούντυ: Μητέρα του Κρίστοφερ. Το μεγάλο αίνιγμα. Η τυχαία λύση. 

Η Σιόμπαν: Δασκάλα του Κρίστοφερ και alter ego του. Αυτή που είναι Το στόμα και η έκφραση της βούλησής του. Μέχρι που…

Η Περιπέτεια: Κάποιο βράδυ, ο Κρίστοφερ βρίσκει το σκύλο μιας γειτόνισσάς του νεκρό με μια τσουγκράνα καρφωμένη στα πλευρά του. Τότε, με απόλυτη όσο και απροσδόκητη υπευθυνότητα, σοβαρότητα, αποφασιστικότητα και μεθοδικότητα και παρά την αντίθετη εντολή του πατέρα του, ο Κρίστοφερ ξεκινά μια έρευνα για να ανακαλύψει «Ποιος Σκότωσε το Σκύλο τα Μεσάνυχτα».

Αυτή η-φαινομενικά άσχετη-έρευνα σηματοδοτεί την αφετηρία μιας πορείας των ηρώων προς τη γνώση, την αυτογνωσία, την ανατροπή των όσων, μέχρι τότε, καθένας τους πίστευε για τη ζωή, για τις ανθρώπινες σχέσεις, για την προσωπική ευθύνη, για το μέλλον, για τη ζωή.

Μαζί σηματοδοτεί και την αφετηρία μιας πορείας προς την αναθεώρηση όσων, μέχρι τότε, καθένας τους χωριστά πίστευε για τον Κρίστοφερ, αλλά και όσων ο ίδιος ο Κρίστοφερ πίστευε για τον εαυτό του, για τις δυνάμεις και για τις προοπτικές του.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο