Ο εκδοτικός οίκος Axel Springer αγόρασε το κανάλι Ν24

Ο εκδοτικός οίκος Axel Springer αγόρασε το κανάλι Ν24

Τον τηλεοπτικό ειδησεογραφικό σταθμό Ν24 αγόρασε ο γερμανικός εκδοτικός οίκος Axel Springer, στον οποίον ανήκουν μεταξύ άλλων οι εφημερίδες Bild και Die Welt, καθώς ο οίκος φέρεται ότι σκοπεύει να μετατρέψει την τελευταία σε ψηφιακό κέντρο ενημέρωσης.

«Το Ν24 και η Welt αλληλοσυμπληρώνονται καταπληκτικά και μαζί καλύπτουν όλο το φάσμα των πολυμέσων στην δημοσιογραφία», δήλωσε το μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Axel Springer Γιαν Μπάγερ, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει το ύψος του ποσού το οποίο καταβλήθηκε για την εξαγορά. Η ανακοίνωση πάντως ώθησε την μετοχή της εταιρείας στα 43,57 ευρώ (+1,82%).

Η εφημερίδα Die Welt αγοράστηκε από τον οίκο Axel Springer το 1953, με στόχο να αποτελέσει μια πιο «αξιοπρεπή» συντηρητική εφημερίδα, η οποία θα συμπλήρωνε την λαϊκή Bild. Ο οίκος, σύμφωνα με πληροφορίες που περιήλθαν στην κατοχή της εφημερίδας Wall Street Journal, δεν έχει ως τώρα ανακοινώσει οικονομικά στοιχεία για την Welt και πολλοί αναλυτές υποθέτουν ότι η εφημερίδα επιβιώνει χάρη στην κερδοφόρα Bild. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας αρνήθηκε και σήμερα να δώσει στοιχεία σχετικώς με την κερδοφορία της Die Welt.

Ο «Όμιλος Welt» περιλαμβάνει την εφημερίδα, την κυριακάτικη έκδοσή της, τις ηλεκτρονικές εκδόσεις και ένα ημερήσιο φυλλάδιο με ειδήσεις, την Welt Kompakt. Με την απόκτηση του Ν24, θα επιχειρηθεί να επαναπλασαριστεί ο όμιλος ως ο βασικός τίτλος του εκδοτικού οίκου, αν και εδώ και λίγους μήνες πολλές από τις ειδήσεις στην ηλεκτρονική έκδοση είναι διαθέσιμες μόνο σε συνδρομητές.

Σύμφωνα πάντως με το πρακτορείο IFW, το οποίο δημοσιεύει στοιχεία για την κυκλοφορία των εντύπων στην Γερμανία, η Die Welt πούλησε 650.005 φύλλα κατά μέσο όρο κάθε μέρα του γ΄ τριμήνου του 2013, ενώ οι συνδρομητικές υπηρεσίες της δέχθηκαν κατά το ίδιο διάστημα 47 εκατομμύρια επισκέπτες. Στο εξής, στις υπηρεσίες θα προστεθούν και βιντεοσκοπημένες ειδήσεις.

Το Ν24 ανήκε στον Στέφαν Άουστ, πρώην επικεφαλής τους περιοδικού Der Spiegel, ο οποίος θα αναλάβει τη θέση του εκδότη στη νέα εταιρία. Το κανάλι, το οποίο ξεκίνησε ως «κλώνος» του CNN, με ειδήσεις όλο το 24ωρο, παρείχε ακόμη ειδήσεις σε βίντεο για τα κανάλια ProSieben, SAT1 και Kabel1.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο