Oι Νew York Times παραδέχθηκαν το λάθος των 161 ετών!

Oι Νew York Times παραδέχθηκαν το λάθος των 161 ετών!

Η εφημερίδα «Νew York Times» παραδέχτηκε σήμερα ότι πριν από 161 χρόνια δημοσίευσε ένα λανθασμένο άρθρο που αφορούσε τον Σόλομον Νόρθαπ, έναν ελεύθερο μαύρο άνδρα που πουλήθηκε για σκλάβος, η ιστορία του οποίου ενέπνευσε την πολυβραβευμένη πλέον ταινία «12 χρόνια σκλάβος».

«Σε ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε στις 20 Ιανουαρίου 1853 και περιέγραφε την ιστορία του Σόλομον Νόρθαπ (...) το επώνυμό του ήταν γραμμένο λάθος ως Νόρθροπ» ανέφερε η διόρθωση της εφημερίδας.

Παρά το ορθογραφικό λάθος, οι NY Times θεωρούν ότι το ρεπορτάζ εκείνο ήταν «το πληρέστερο» που έχει δημοσιευτεί ποτέ για την υπόθεση αυτή.

Το λάθος ανακαλύφθηκε κατά τύχη από έναν χρήστη του ιστοτόπου κοινωνικής δικτύωσης Twitter.

Η ταινία, που βασίστηκε στα απομνημονεύματα του Νόρθαπ, βραβεύτηκε, μεταξύ άλλων, με Όσκαρ καλύτερης ταινίας, καλύτερου προσαρμοσμένου σεναρίου και καλύτερης ερμηνείας β΄ γυναικείου ρόλου.

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο