To «παραμύθι» του εμπορικού κοινού στην Ελλάδα του 61% ανεργίας στους νέους

To «παραμύθι» του εμπορικού κοινού στην Ελλάδα του 61% ανεργίας στους νέους

«Δηλαδή εάν γίνει 50 χρονών δεν αφορά τους διαφημιστές;». Αυτό ήταν ένα από τα μεγάλα ερωτήματα στις ΗΠΑ τον περασμένο χρόνο, για τον τρόπο μέτρησης της τηλεθέασης και ειδικότερα για το ειδικό group που ονομάζεται «εμπορικό κοινό» ή «δυναμικό κοινό».

Στη χώρα μας, το… «δυναμικό κοινό» εκπροσωπείται από τις ηλικίες 15-44, κάτι που δεν ισχύει για τις ΗΠΑ, όπου το «εμπορικό κοινό» είναι το 18-49. Και αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα, με τους διαφημιστές να θέλουν αυτά τα κοινά και τους διευθυντές προγράμματος να ψάχνουν να τα βρουν μέσα από προγράμματα που η ποιότητά τους αμφισβητείται φτάνει στα όρια του κωμικοτραγικού.

Διαβάστε περισσότερα στο provocateur.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο