Σπιντάρει η διαφήμιση στην TV

Σπιντάρει η διαφήμιση στην TV

Σημαντική άνοδος τον περασμένο Μάρτιο στην διαφημιστική δαπάνη των καναλιών.

Όλο κλαίνε τα κανάλια και όλο ανεβαίνει η τηλεοπτική διαφήμιση! Απόδειξη, τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα κάθε μήνα η Media Services για την διαφημιστική δαπάνη των ελληνικών media. Τι μας δείχνουν για τον Μάρτιο; Ότι παρουσιάστηκε ποσοστιαία μείωση σε εφημερίδες και περιοδικά, ελαφρά άνοδος σε ραδιόφωνα και φουλ άνοδος στα κανάλια. Να τα βλέπει ο Υπουργός Επικρατείας τα νούμερα και να γλείφει τα δάχτυλά του!

Μια μικρή διευκρίνιση για να μην χάσουμε τα’ αυγά και τα πασχάλια. Τα νούμερα που μας δίνει η Media Services δεν αφορούν σε λεφτά που μπαίνουν στο ταμείο. Το λέει κι αυτό η ίδια εταιρεία, το διατρανώνει, για να μη γίνει καμιά παρεξήγηση και ψάχνονται όλοι για διαφυγόντα κέρδη. Μιλάμε για διαφημιστική δαπάνη επί χάρτου, όχι για κασαδούρα. Κι αυτοί ωστόσο οι αριθμοί έχουν τη σημασία τους, όπως πάντοτε έχουν σημασία οι ποσοστιαίες αυξομειώσεις.

Βλέπουμε, για παράδειγμα, ότι η διαφημιστική δαπάνη των καναλιών σημείωσε αύξηση +53,98 % φέτος τον Μάρτιο σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Εντυπωσιακή άνοδος, όπως και να το δει κανείς, όσο κι αν τα λογιστήρια πάντοτε κάνουν παιχνίδια. Ακόμη κι αν φέτος μεγάλωσαν οι εκπτώσεις, ακόμη κι αν διευρύνθηκε η γαλαντομία των καναλιών, ακόμη κι αν ξεβρακώθηκαν στους διαφημιζόμενους και πάλι έχουμε το δικαίωμα να μιλάμε για εκτόξευση. Να τα σημειώνουν αυτά οι διάφοροι «ειδικοί» που βγαίνουν στα πάνελ και σκίζουν τα ρούχα τους ότι η τηλεοπτική διαφήμιση πέθανε…

Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία της Μedia Services, η διαφημιστική δαπάνη των καναλιών τον περασμένο Μάρτιο έφτασε τα 83.778.017 ευρώ από 54.408.220 ευρώ τον Μάρτιο του 2014. Αυτό μας κάνει αύξηση +53,98 %, όπως έγραψα και πιο πάνω. Μια μικρή άνοδο +5,94 % κατέγραψαν και τα ραδιόφωνα, των οποίων η διαφημιστική δαπάνη πήγε 7.304.415 ευρώ από 6.894.599 ευρώ.

Σημαντική ήταν η πτώση των εφημερίδων που έφτασε το -9,50 % και μεταφράστηκε σε διαφημιστική δαπάνη 20.251.325 ευρώ από 22.376.904 ευρώ. Ανάλογα κινήθηκαν και τα περιοδικά που διολίσθησαν στο -13,39 % με δαπάνη 21.379.970 ευρώ από 24.684.287 ευρώ. Και για να κλείσουμε, τον Μάρτιο σημειώθηκε άνοδος στη συνολική διαφημιστική δαπάνη κατά +22,47 %, ενώ στο πρώτο τρίμηνο του έτους ή άνοδος έφτασε το +11,63 %.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο