Όξω media και καημοί!

Όξω media και καημοί!

Άνοιξε η κυνηγετική σαιζόν για τα ελληνικά ΜΜΕ και κανείς δεν ξέρει ποιο θα επιβιώσει απ’ τα βόλι

Καλοί οι τσαμπουκάδες των καναλαρχών, καλά τα διαγγέλματα προς την κυβέρνηση, καλές οι ανακοινώσεις της Digea, αλλά το συμπέρασμα είναι αυτό που έλεγε ο Κινέζος: Άμα βγαίνεις να πολεμήσεις πρέπει να ξέρεις ότι θα έχεις και απώλειες. Κι αυτή τη φορά οι Ευρωπαίοι, δεν θα πεισθούν τόσο εύκολα από την δύναμη των… επιχειρημάτων σου. Ενδέχεται μάλιστα να δούν με καλό μάτι την πρεμούρα της κυβέρνησης να βάλει μια τάξη στο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο, να εισπράξει κάτι βερεσέδια και να ανοίξει την αγορά σε όλα τα καλά παιδιά της Ε.Ε. Ίσως έτσι εξηγείται και το character killing που επιφύλαξε την περασμένη Κυριακή το «Βήμα» στον Υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά…

Ίσως έτσι εξηγείται εν γένει και το μένος της Μιχαλακοπούλου, απέναντι σε οποιονδήποτε έχει δώσει έστω και μία μακρινή ένδειξη ότι μπορεί να ενδιαφερθεί για την τηλεοπτική πίττα. Ακόμη και για παίκτες που έως τώρα απλώς πληρώνουν «φόρο» και δεν δείχνουν να ενδιαφέρονται για προσωπικές κινήσεις. Μπαίνουν όλοι στο σακί, μικροί, μεγάλοι, άνδρες, γυναίκες, πρόθυμοι, απρόθυμοι κι όποιον πάρει η μπάλα. Με τις ανάλογες εκφράσεις βεβαίως, να στολίζουν τους πάσης φύσεως «υπόπτους». Ιδίως τον ευαίσθητο κλάδο των φαρμακοβιομηχάνων που μεταμορφώθηκαν εν μία νυκτί σε «φαρμακοτρίφτες». Λες και οι άνθρωποι κάθονται ολημερίς και οληνυκτίς και στουμπάνε έκδοχα στο γουδί!

Όλα αυτά βέβαια προδίδουν μια ανησυχία. Και έναν καημό, την ώρα που άλλοι από τους μεγάλους μπαλαδόρους της πιάτσας δεν παίζουν μόνο επίθεση παίζουν και άμυνα. Βλέπεις δηλαδή να βαράνε μια στο καρφί και μια στο πέταλο, μια να προσφέρουν κλάδον ελαίας και μια να εξαπολύουν κεραυνούς, μια να σηκώνουν τηλέφωνα και μια να κόβουν όλους τους διαύλους επικοινωνίας. Ακόμη και οικογένειες που πιέζονται με χίλιους διαφορετικούς τρόπους (και μέσω εφορίας…), μοιάζουν πιο ψύχραιμες και πιο οργανωμένες στις αντιδράσεις τους. Και δεν φαίνεται να αγχώνονται τόσο.

Στο δια ταύτα; Παλαιότερα, λέγαμε στους μαχαλάδες του lifestyle ότι την ζωή την κερδίζει όποιο παιδάκι μείνει στο τέλος με τα πιο πολλά παιχνίδια. Στα media, οι πλέον έγκυροι των αναλυτών έχουν καταλήξει πλέον ότι σε βάθος χρόνου θα επιβιώσουν μόνο τα κανάλια και τα ΜΜΕ με τα πιο λίγα χρέη. Και ποια είναι αυτά; Όπως θα σημείωνε και μια γατόφιλη ψυχή, τι να κάνει άραγε νιάου νιάου στα κεραμίδια; Και τι ξενυχτάει για κασαδούρα σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς;

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο