Ο γερμανικός Τύπος για το νομοσχέδιο της ΕΡΤ

Ο γερμανικός Τύπος για το νομοσχέδιο της ΕΡΤ

Στην υπερψήφιση του νομοσχεδίου για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ αναφέρεται σήμερα ο γερμανικός Τύπος τονίζοντας ότι η ελληνική κυβέρνηση εκπληρώνει μια από τις προεκλογικές της δεσμεύσεις. 

Η εφημερίδα Die Zeit έχει τίτλο: «Η Ελλάδα αντέχει οικονομικά την επιστροφή της κρατικής ΕΡΤ» και σημειώνει στο άρθρο της ότι πριν από δύο χρόνια ο κρατικός σταθμός είχε κλείσει με στόχο την περικοπή δαπανών. Η εφημερίδα επισημαίνει επίσης ότι με το νομοσχέδιο αυτό η κυβέρνηση του Έλληνα πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα εκπληρώνει μια από τις προεκλογικές της δεσμεύσεις. 

«Οι Έλληνες αποκτούν και πάλι κρατικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα» είναι ο τίτλος της Frankfurter Allgemeine. Στο άρθρο αναφέρεται μεταξύ άλλων το κόστος του νέου φορέα, που θα ανέρχεται στα 60 δισεκατομμύρια ευρώ τον χρόνο, ενώ γίνεται λόγος και για την επαναπρόσληψη 1.550 πρώην εργαζομένων της ΕΡΤ. 

Η Handelsblatt, με τίτλο «Το ελληνικό κοινοβούλιο αποφάσισε την επαναλειτουργία του κρατικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα», σημειώνει ότι η ΕΡΤ θα διαθέτει συνολικά περισσότερους από 2.000 εργαζόμενους. 

Το Spiegel επισημαίνει ότι δίνεται στην ΕΡΤ μια δεύτερη ευκαιρία, μετά την απόφαση του ελληνικού κοινοβουλίου για την επαναλειτουργία της. Όπως αναφέρει το άρθρο στον ιστότοπο του γερμανικού περιοδικού, στις 11 Ιουνίου 2013 οι οθόνες της ΕΡΤ μαύρισαν: από τη μία ημέρα στην άλλη η προηγούμενη ελληνική κυβέρνηση αποφάσισε το κλείσιμο του κρατικού ραδιοτηλεοπτικού φορέα. Επρόκειτο για ένα δραματικό μέτρο με το οποίο η Ελλάδα επιθυμούσε να εκπληρώσει το αίτημα των πιστωτών της για περικοπές κρατικών δαπανών. Το άρθρο του Spiegel καταλήγει με τη δήλωση του κ. Τσίπρα ότι με την επαναλειτουργία της ΕΡΤ η κυβέρνησή του «κλείνει μια πληγή», αλλά και με μια αναφορά στο κόστος του νέου φορέα.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο