Η κρίση στα ΜΜΕ «χτύπησε» το Der Spiegel- Περικοπές 15 εκατ. ευρώ

Η κρίση στα ΜΜΕ «χτύπησε» το Der Spiegel- Περικοπές 15 εκατ. ευρώ

Περικοπές ύψους 15 εκατ. ευρώ αποφάσισε για τα επόμενα δύο έτη η εταιρεία Spiegel-Verlag, η οποία εκδίδει το ειδησεογραφικό περιοδικό Der Spiegel. 

Η κίνηση αυτή εγγράφεται στην πολυετή κρίση του κλάδου των μέσων ενημέρωσης στη Γερμανία, που είχε απροσδόκητες απώλειες, ιδίως το κλείσιμο της οικονομικής εφημερίδας Financial Times Deutschland το 2012. 

«Όλες οι εταιρείες ΜΜΕ που παράγουν δημοσιογραφία υψηλής ποιότητας με υψηλά κόστη όπως το Σπίγκελ βρίσκονται ενώπιον μεγάλων προκλήσεων», σχολίασε ο επικεφαλής της εκδοτικής εταιρείας Σπίγκελ-Φερλάγκ, ο Τόμας Χας, προσθέτοντας πως τα έσοδα από διαφημίσεις υποχωρούν τα τελευταία χρόνια, ενώ τα κόστη παρέμειναν αμείωτα. «Διατρέχουμε τον κίνδυνο να καταγράψουμε ζημίες σύντομα» πρόσθεσε. 

Από την πλευρά της μια εκπρόσωπος της επιχείρησης διευκρίνισε ότι θα υπάρξουν περικοπές θέσεων εργασίας, χωρίς να διευκρινίσει πόσες θα είναι και σε ποιους τομείς.
 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο