Ψυχαγωγία και ενημέρωση τα δυνατά χαρτιά στην ετήσια έρευνα της AGB (Αναλυτικοί πίνακες)

Ψυχαγωγία και ενημέρωση τα δυνατά χαρτιά στην ετήσια έρευνα της AGB (Αναλυτικοί πίνακες)

Ψυχαγωγία αλλά και ενημέρωση μοιράζονται το χρόνο μας, στη ετήσια έρευνα για την τηλεόραση της AGB.

Δεν αλλάζουν κατά πολύ οι συνήθειες των τηλεθεατών χρόνο με χρόνο, όσον αφορά τη σχέση τους με τη μικρή οθόνη. Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της AGB που διενεργήθηκε σε 3.500 άτομα, περίπου 1.300 νοικοκυριά πανελλαδικά,  θα δούμε ότι η πλειοψηφία των τηλεθεατών επικέντρωσε το ενδιαφέρον της στην Ενημέρωση, αλλά και την ψυχαγωγία ανάλογα τη χρονική περίοδο και το κοινωνικό του επίπεδο. 

 

 

Σύμφωνα λοιπόν με το TOP πρόγραμμα των καναλιών, στις πρώτες θέσεις βρέθηκαν για την ΕΡΤ ο τελικός της Γιουροβίζιον, για την ΕΡΤ2 ο τελικός του Champions League με Γιουβέντους- Μπαρτσελόνα, στο MEGA το Κάτω Παρτάλι, στον ΑΝΤ1 το Voice, στον Alpha το Αλ Τσαντίρι, στον ΣΚΑΪ η έκτακτη πολιτική επικαιρότητα στις 28/6.

Η κατανομή προγράμματος ανά σταθμό δείχνει τις ομοιότητες και τις διαφορές του προγραμματικού προφίλ του. Έτσι η ΕΡΤ χαρακτηρίζεται μόνο από ειδήσεις και ενημέρωση, η ΕΡΤ 2 από αθλητικά προγράμματα, το MEGA από σειρές, ο ΑΝΤ1 από σειρές, ο ΑΛΦΑ από ενημέρωση  το ΣΤΑΡ με ισοβαθμία στον κινηματογράφο και τις ειδήσεις  και το E τα «Αποκαλυπτικά». 

Τα πρώτα 20 προγράμματα της περιόδου 2014-2015 περιλαμβάνουν κυρίως ψυχαγωγικά προγράμματα, ελληνικές σειρές, αθλητικά προγράμματα και το δελτίο ειδήσεων του Alpha

Τα TOP 20 προγράμματα είναι: 

  1. Αλ Τσαντίρι
  2. Voice 
  3. Eurovision
  4. Πάμε πακέτο
  5. Κάτω παρτάλι
  6. Μην αρχίζεις τη μουρμούρα
  7. Ολυμπιακός - Γιουβέντους Champions League
  8. Μην αρχίζεις τη μουρμούρα (Επανάληψη)
  9. Στην υγειά μας βρε παιδιά
  10. Γιουβέντους Μπαρτσελόνα
  11. Το σόι σου
  12. ΑΛΦΑ έκτακτο δελτίο 28/6
  13. Άκου τι είπαν
  14. Ολυμπιακός - Ντνιπρο
  15. Μάλμοε - Ολυμπιακός
  16. Παρέλαση 25ης Μαρτίου
  17. Μπάσκετ Ρεάλ Ολυμπιακός
  18. Εθνική Ελλάδος
  19. Alpha ειδήσεις 
  20. The music school 

Στην κατηγορία «Σταθερά Μαγκαζίνο» του κάθε σταθμού τις 10 πρώτες θέσεις βρίσκονται ανάμεσα σε άλλα προγράμματα τα «Αποκαλυπτικά», η «Ελένη», το «Πρωινό του ΑΝΤ1», το «Ακραίως» του ΣΚΑΪ

Χαρακτηριστικό δείγμα τις έρευνας είναι ότι η τηλεόραση είναι μέσον που αγαπούν οι μεγάλες ηλικίες, οι άνθρωποι με όχι ιδιαίτερα υψηλή μόρφωση και όσοι χρειάζονται μια συσκευή ανοιχτή στο σπίτι. Δείτε παρακάτω τους πιο ενδιαφέροντες πίνακες της έρευνας της AGB για τη χρονιά 2014-2015:

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο