Αναδρομικός έλεγχος για την κρατική διαφήμιση στα ΜΜΕ

Αναδρομικός έλεγχος για την κρατική διαφήμιση στα ΜΜΕ

Σε αναδρομικό έλεγχο της κρατικής διαφημιστικής δαπάνης​ σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης προχωρεί η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας.

Με εγκύκλιο της καλεί εντός δεκαημέρου όλα τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου και Ιδιωτικού Δικαίου του ευρύτερου δημόσιου τομέα να της αποστείλουν φάκελο με πλήρη στοιχεία για τις επικοινωνιακές δράσεις τους (περιλαμβάνονται διαφημιστικές καταχωρίσεις σε ΜΜΕ,διοργάνωση Συνεδρίων κλπ) από τις 29 Οκτωβρίου και εντεύθεν σε εφαρμογή διάταξης του ν 4339/2015 με βάση την οποία η εποπτεία ανάλογων δράσεων περιέρχεται στην εποπτεία της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης. 

Ο φάκελος θα πρέπει να περιέχει τα ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία των πάσης φύσεως επικοινωνιακών δράσεων που εκτέλεσαν οι φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα όπως περιεχόμενο,χρονοδιάγραμμα,πόροι,προσδοκώμενα αποτελέσματα κλπ.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο