Η διαφήμιση, ο Μαρινάκης κι ο Καλογρίτσας

Η διαφήμιση, ο Μαρινάκης κι ο Καλογρίτσας

Κορυφώνεται η αγωνία της πιάτσας για τους νέους καναλάρχες και τα στρατηγικά σχέδιά τους. Θα αγοράσουν κάποιον από τους υφιστάμενους διαύλους ή μήπως θα χτίσουν δικά τους κανάλια; Στην πρώτη περίπτωση θα κληρονομήσουν κάτι έτοιμο, μαζί με τη θεαματικότητά του αλλά και τα πάσης φύσεως συσσωρευμένα προβλήματα.

Στη δεύτερη θα φτιάξουν κάτι καινούριο και απολύτως ελεγχόμενο εκ μέρους τους, αλλά θα αργήσουν να δούνε τηλεθέαση. Θα κάνουν επίσης κάποιον καιρό για να φιλοξενήσουν μαζικά διαφημίσεις. Κι εκεί είναι ίσως το κλειδί για τη φυσιογνωμία του νέου τηλεοπτικού τοπίου.

Να το διευκρινίσουμε, για να αποφευχθούν οι όποιες παρεξηγήσεις. Όπως λένε σοβαροί παράγοντες της διαφημιστικής αγοράς, θα έπρεπε να παρακαλάνε ο Antenna και ο ΣΚΑΪ να ξεκινήσουν καινούρια κανάλια από την αρχή ο Μαρινάκης και ο Καλογρίτσας. Κι αυτό γιατί θα χρειαστούνε τουλάχιστον μια τριετία για να αναπτυχθούν πλήρως σε επίπεδο διαφημιστικό και να απορροφήσουν ικανό αριθμό από σποτάκια. Ως τότε, θα δικτατορεύουν οι άλλοι δύο του τηλεοπτικού φάσματος, για να μην πω θα κάνουν πάρτυ. Το είπε γλαφυρά κι ένας έμπειρος διαφημιστής:

«Αν ο Μαρινάκης κι ο Καλογρίτσας ξεκινήσουν από την αρχή, ο Antenna και ο ΣΚΑΪ θα καβατζάρουν μέσα μια τριετία όχι μόνο το κόστος της άδειας αλλά και το μέγιστο μέρος των δανείων τους!» 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο