Ποιες τηλεοπτικές εκπομπές προτίμησαν οι Έλληνες τη σεζόν 2015-2016

Ποιες τηλεοπτικές εκπομπές προτίμησαν οι Έλληνες τη σεζόν 2015-2016

Νούμερο ένα τηλεοπτική εκπομπή για δεύτερη σεζόν στη σειρά ήταν το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ», σύμφωνα με το φρέσκο Υearbook της εταιρείας μετρήσεων Nielsen, που αναφέρεται στη χρονική περίοδο από την 1η Σεπτεμβρίου 2015 ως τις 31 Αυγούστου 2016.

Όπως προκύπτει από την έρευνα της Nielsen, στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο τελικός του Euro 2016 ανάμεσα στην Πορτογαλία και στη Γαλλία και στην τρίτη θέση βρέθηκε η απονομή του Κυπέλλου στην Πορτογαλία. Την πεντάδα έκλεισαν το «Πάμε πακέτο» της 16ης Φεβρουαρίου 2016 και το «Your face sounds familiar» της 3ης Απριλίου 2016.

Από τις κατηγορίες και τις τυπολογίες των καναλιών, προκύπτει πως το 67,8% του προγραμματος της ΕΡΤ καλύφθηκε από ειδήσεις και ενημέρωση, όπως και το 53% του ΣΚΑΪ. Το περίεργο είναι πως το κανάλι «Ε» έκανε 63% στην ενημέρωση, αφού εκεί προσμετρώνται τα «Αποκαλυπτικά».

Την ελαφρά ψυχαγωγία μονοπώλησαν ο Alpha και ο ANT1, κυρίως με τις σειρές, αλλά και το Mega. Από την πλευρά τους, ο Alpha και ο ΣΚΑΪ έκαναν πρωταθλητισμό στις ειδήσεις και το STAR στον κινηματογράφο.

Η ακριβής κατανομή έχει ως εξής:

  • ΣΚΑΪ - ειδήσεις, ενημέρωση: 50%
  • Mega - σειρές: 44%
  • ANT1 - 43%
  • Alpha - ειδήσεις: 33%
  • STAR - κινηματογράφος: 24,8%

Το top 10 των «σταθερών μαγκαζίνο»

Τέσσερις εκπομπές του ΣΚΑΪ φιγουράρουν στη δεκάδα με της ενότητας «σταθερά μαγκαζίνο». Ανάμεσά τους και η εκπομπή «Ακραίως» με τον Τάκη Χατζή, που μεταδίδεται κάθε Κυριακή πρωί στις 10:00.

Ειδικότερα, στην ενότητα «σταθερά μαγκαζίνο», η έρευνα της Nielsen κατέγραψε ως πρώτα προγράμματα τα εξής:

  • «Αποκαλυπτικά»: 37%
  • «Πρωτοχρονιά με την Ελένη»: 26%
  • «Καλημέρα με τον Γιώργο Αυτιά»: 26%
  • «Χριστούγεννα με την ΕΡΤ»: 23%
  • «Ακραίως»: 20%
  • «Χριστούγεννα παρέα»: 12%
  • «ΣΚΑΪ στις 6»: 12%
  • «Καλημερούδια»: 17%

Στα δελτία ειδήσεων, ο Alpha έκοψε πρώτος το νήμα, δεύτερος ήρθε ο ANT1, τρίτο το Mega, τέταρτο το STAR και πέμπτος ο ΣΚΑΪ.

Στις ενημερωτικές εκπομπές, πρώτη στην προτίμηση του κοινού είναι η... κλήρωση του Λαϊκού Λαχείου, στην τέταρτη θέση φιγουράρει η κλήρωση του Τζόκερ, το «Φως στο Τούνελ» της Αγγελικής Νικολούλη και η εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου. Πάντως, μερικές κατηγορίες είναι άλλα ντ' άλλων...

Τα ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών μετρήθηκαν ξεχωριστά, λόγω εθνικής μετάδοσης, και κατέγραψαν 27,4% επί του πληθυσμού ή 70,8% επί του ποσοστού των τηλεθεατών.

Όσον αφορά τις ελληνικές σειρές, αυτές κινήθηκαν μεταξύ του ANT1 και του Alpha με το «Μπρούσκο» και το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» να καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις και τους «Συμμαθητές» να ακολουθούν.

Παράλληλα, για τα προγράμματα πολιτισμού τα ιδιωτικά κανάλια διέθεσαν από 0,0% έως 0,2% του χρόνου τους, ενώ μόνο η ΕΡΤ έφτασε το 15%.

Άλλο ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι ο χρόνος που οι Έλληνες πέρασαν μπροστά στην τηλεόραση τη χρονιά 2015-2016 κυμάνθηκε από 240 έως 360 λεπτά ημερησίως και συγκεκριμένα ο Φεβρουάριος είναι ο μήνας με την υψηλότερη επίδοση με 315 λεπτά ημερησίως.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο