Ένα περιοδικό-δήλωση που στέκεται απέναντι στο ρεύμα

Μάλλον στους νόμους του Μέρφυ περιλαμβάνεται το γνωστό «αν αξίζει να το κάνεις, αξίζει και να το παρακάνεις». Όπου και να ανήκει πάντως, όποιος ή όποια και να το έχει πει, το υιοθέτησαν εκατό τοις εκατό οι άνθρωποι του “Influencers”. Του καινούριου περιοδικού, που εγκαταλείπει τον κανόνα του minimal για να επενδύσει στον μαξιμαλισμό. Και να ξαναστήσει στα πόδια του το περιοδικό “δήλωση” (“statement”, αν το προτιμάτε στα αγγλικά), που με την ύπαρξή του και μόνο έρχεται να σταθεί απέναντι στο ρεύμα και στο μέσο όρο. Το “Influencers” φτιάχτηκε για να ξεχωρίζει και το πετυχαίνει από το πρώτο τεύχος του κιόλας.


 

Ο χαρακτήρας του τριμηνιαίου περιοδικού, με τα λόγια του εκδότη του (και διακεκριμένου περιοδικατζή) Φώτη Τσιμέλα:

«Είναι μια σύνθεση ιστοριών από επιδραστικούς ανθρώπους, τάσεις και φιλοσοφίες ζωής που επηρεάζουν, υπόκωφα ή δραστικά, κύκλους κοινότητες, ομάδες, αλλά και τον τρόπο ζωής μας. Είναι ένα storytelling hub που παράγει print & digital περιεχόμενο, events, αναδεικνύει δημιουργούς και τις τάσεις που αλλάζουν τον κόσμο.»


Δια του λόγου το αληθές μετρείστε πρόσωπα και συνεντεύξεις στο πρώτο τεύχος: Γιώργος Ελευθεριάδης, Γιάννης Ρέτσος, Άρης Βεζενές, Shawn Huckins, Θεοδώρα Χριστοπούλου, Alicia Vikander, Ευαγγελία Σμυρνιωτάκη, Στέλιος Κόης, Ιλεάνα Μακρή.
Κι από κοντά θέματα για τους Klumsies, για τον Φαν Χο, την Εικονική Πραγματικότητα, το Μέλλον της Αυτοκίνησης, το Ταίριασμα των φαγητών με Κρασί ή Κοκτέιλ, τα 100 χρόνια της Vogue, το Αιγαίο του Robert McCabe και ο κατάλογος δεν έχει τέλος.

Με δυο λόγια; Με δυο λόγια όπως επισημαίνει ξανά ο εκδότης του “Influencers”:
 

«Επιχειρούμε να δώσουμε στο έντυπο προστιθέμενη αξία, να το κάνουμε να είναι και να φαίνεται πολύτιμο, να δημιουργήσουμε συναίσθημα μέσα από την αφή, την όραση, τη φαντασία.»

Και το καταφέρνουν!