Περισσότερες από 15 ώρες κατήγγειλε ότι περίμενε στο ακουστικό του ο Αμερικανός Άντριου Καν όταν τηλεφώνησε στην Qantas Airways για να επιβεβαιώσει την κράτηση που είχε κάνει για να πετάξει στη Νέα Υόρκη. Σύμφωνα με τον ίδιο, όταν κάλεσε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της αυστραλιανής αεροπορικής εταιρίας, άκουσε το ηχητικό μήνυμα που τον ενημέρωνε ότι σύντομα ένας εκπρόσωπος της εταιρίας θα τον εξυπηρετήσει το συντομότερο δυνατόν...

Έτσι, κατέληξε να περιμένει στο ακουστικό του 15 ώρες, 40 λεπτά και 1 δευτερόλεπτο, διάστημα στο οποίο διάβασε και ένα βιβλίο 200 σελίδων, όπως δήλωσε στην εφημερίδα Herald Sun.

Από την άλλη, εκπρόσωπος της Qantas Airways δήλωσε ότι στα αρχεία της εταιρίας δεν υπάρχει καταγεγραμμένη κλήση με τέτοια διάρκεια και ότι είναι αδύνατον να περίμενε τόσες ώρες στην αναμονή ο Καν, αφού την περίοδο που έγινε το τηλεφώνημα στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας ο μεγαλύτερος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνάει τα 17 λεπτά με τον μικρότερο χρόνο αναμονής να είναι κάτω από το 1 λεπτό.