Η περίπτωση μιας 28χρονης γυναίκας από το Μέμφις των ΗΠΑ έχει προκαλέσει κατάπληξη και σύγχυση στους γιατρούς. Η περιπέτεια της Σανίνα Άισομ άρχισε το 2009, όταν υπέστη μια σοβαρή κρίση άσθματος.   

Οι γιατροί της έδωσαν στεροειδή για να αντιμετωπίσουν τη δύσπνοια. Λίγο μετά τη χορήγηση των φαρμάκων, η νεαρή κοπέλα άρχισε να έχει φαγούρα σε όλο το σώμα. Οι γιατροί της έδωσαν άλλα φάρμακα, πιστεύοντας ότι επρόκειτο για αλλεργική αντίδραση. Ωστόσο, η κατάσταση επιδεινώθηκε.   

Η Σανίνα υποβλήθηκε σε ένα σωρό εξετάσεις. Αυτό που ανακάλυψαν οι γιατροί ήταν πέρα από κάθε φαντασία: στο δέρμα της Σανίνα δεν φύτρωναν πλέον τρίχες, αλλά... νύχια!

Αυτό προκαλεί «ασφυξία» στο δέρμα της, το οποίο έχει χάσει την ελαστικότητα του και έχει γίνει δύσκαμπτο. Η άτυχη κοπέλα έχει χάσει τα μαλλιά της και είναι αναγκασμένη να φορά περούκα, ενώ οι πόνοι δεν της επιτρέπουν ούτε να περπατήσει άνετα.   

Η περίπτωσή της είναι η πρώτη που καταγράφεται στα ιατρικά χρονικά και οι γιατροί είναι ιδιαίτερα απαισιόδοξοι, καθώς δεν υπάρχει κανενός είδους θεραπεία.