Ξενοδοχείο τιμωρεί πελάτες για τις κακές κριτικές!

Ξενοδοχείο τιμωρεί πελάτες για τις κακές κριτικές!

Προσέξτε τις αρνητικές κριτικές! Το ξενοδοχείο Broadway του Μπλάκπουλ φέρεται να χρέωσε την πιστωτική κάρτα ενός ζευγαριού Βρετανών επειδή έγραψαν αρνητικά στον ιστότοπο αξιολόγησης των ταξιδιωτικών υπηρεσιών TripAdvisor.

Ο Τόνι Τζένκινσον και η σύζυγός του Τζαν διαπίστωσαν ότι στην πιστωτική τους κάρτα χρεώθηκε το ποσό των 100 λιρών αφού περιέγραψαν το ξενοδοχείο τριών αστέρων στο παραθαλάσσιο θέρετρο της βόρειας Αγγλίας ως «μια σάπια, βρομερή καλύβα».

Το ζευγάρι προσπαθεί να πάρει πίσω τα χρήματά του μέσω μιας υπηρεσίας προστασίας των καταναλωτών, υποστηρίζοντας ότι η χρέωση είναι παράνομη.

Το Broadway πάντως, το οποίο δεν απαντούσε στα τηλέφωνα σήμερα, προειδοποιεί τους επίδοξους πελάτες του ότι θα τους χρεώσει αν γράψουν «οποιαδήποτε κακή κριτική σε οποιονδήποτε ιστότοπο».

Οι Τζένκινσον δεν είναι οι μόνοι που απογοητεύτηκαν από τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο. Άλλες αναρτήσεις αναφέρουν ότι το TripAdvisor δικαίως κατατάσσει το Broadway στην 858η θέση, μεταξύ των 894 ξενοδοχειακών μονάδων και πανσιόν όπου θα μπορούσε να διαμείνει κανείς στο Μπλάκπουλ.

Την περασμένη εβδομάδα μια γυναίκα, η Άλισον, έγραψε στον ιστότοπο ότι το ξενοδοχείο ήταν «βρόμικο, τα δωμάτια δεν καθαρίζονταν επαρκώς, το καζανάκι και το ντους δεν λειτουργούσαν». Μια άλλη γυναίκα όμως, η Ελίζαμπεθ, που έμεινε εκεί πέρσι, περιέγραψε το Broadway Hotel ως θαυμάσιο και υπενθύμισε στους υπόλοιπους ότι θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι πρόκειται για «οικονομικό ξενοδοχείο».

 

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο