Το φαινόμενο των phising email φαίνεται πως αποφάσισαν να αντιμετωπίσουν από κοινού οι μεγαλύτερες εταιρίες παροχής υπηρεσιών ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, όπως οι Google, Yahoo, Microsoft και AOL

Συγκεκριμένα, με την έκταση που έχουν πάρει όλα τα ψεύτικα μηνύματα που μπορούν να ξεγελάσουν τους πελάτες των εταιριών και να αποσπάσουν έως και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, οι οργανισμοί αποφάσισαν να δημιουργήσουν το DMARC. 

Πρόκειται για ένα περιβάλλον που έχει σκοπό να ελαχιστοποιήσει την εμφάνιση τέτοιων παραπλανητικών μηνυμάτων, καθώς θα μπορεί να αναγνωρίσει τον αποστολέα ενός e-mail μέσω ενός συστήματος ελέγχου. Ουσιαστικά, κάθε e-mail θα ελέγχεται πρώτα από τον mail server και μετά -αν είναι αληθινό και «καθαρό» θα φτάνει στο mailbox των πελατών/χρηστών του διαδικτύου. 


πηγή: protothema.gr
TAGS