Μια έρευνα που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα δείχνει ότι όσοι κάνουν χρήση του Facebook εδώ και χρόνια -- από την ίδρυσή του το 2004 -- δεν δείχνουν να έχουν βαρεθεί να ασχολούνται: να ανεβάζουν φωτογραφίες τους ή απλώς να γράφουν σχόλια.   Η έκθεση της εταιρίας Pew Research Center, η οποία βασίστηκε σε τηλεφωνική δημοσκόπηση στις ΗΠΑ και σε άλλα στοιχεία από τον Νοέμβριο του 2010, ρίχνει φως στην πιθανή μακροπρόθεσμη δημοφιλία του Facebook την ώρα που η εταιρία, την οποία ίδρυσε ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, μόλις ανακοίνωσε την πρώτη έκδοση μετοχών της για το ευρύτερο επενδυτικό (IPO).  

Ενόψει του IPO, ο προβληματισμός είναι ότι οι χρήστες του Facebook θα βαρεθούν ύστερα από λίγο, ένα φαινόμενο που περιγράφεται ως "Facebook fatigue" (κόπωση του Facebook).  
Όμως η δημοσκόπηση του Pew διαψεύδει κάθε ανησυχία.  

Όπως προκύπτει από αυτήν, όσο μεγαλύτερο διάστημα έχουν χρησιμοποιήσει οι χρήστες το Facebook, τόσο συχνότερα θα κάνουν "like", θα σχολιάσουν την ''κατάσταση" των φίλων τους, θα εμπλουτίσουν το προφίλ τους ή θα ανεβάσουν φωτογραφίες φίλων τους. Η δημοσκόπηση συμπεραίνει ακόμα ότι όσο περισσότερους φίλους στο Facebook έχει ένας χρήστης, τόσο μεγαλύτερη χρήση κάνει του ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης.  

Οι χρήστες του Facebook, κατά μέσο όρο, μπορούν να έρθουν σε επαφή με 156.569 χρήστες άλλων ιστότοπων μέσω των φίλων τους.   

Η δημοσκόπηση βασίστηκε σε τηλεφωνική έρευνα με δείγμα 2.255 αμερικανούς ενήλικες και διεξήχθη τον Νοέμβριο του 2010. Οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να κρατήσουν ημερολόγιο για την δραστηριότητά τους στο Facebook και περίπου 269 από αυτούς επέτρεψαν στο Facebook να δώσει στοιχεία για την χρήση που κάνουν.   

Το Facebook υποστηρίζει ότι διαθέτει 845 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες σήμερα.


πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ
TAGS