Ήδη από τα τέλη Δεκεμβρίου το Twitter ξεκίνησε τη δοκιμαστική λειτουργία των Twitter Pages. Κάτι αντίστοιχο δηλαδή με τα Facebook Pages. Πρόκειται για λογαριασμούς που δίνουν τη δυνατότητα στο χρήστη να προβληθεί περισσότερο και με καλύτερο τρόπο.

Παρόλα αυτά, ελάχιστες ήταν οι εταιρείες που είχαν πρόσβαση σε αυτές. Συγκεκριμένα δεν ξεπερνούσαν τις 21, ανάμεσα τους η Coca Cola, και επρόκειτο για εταιρείες που είχαν δεσμευτεί ότι θα δαπανήσουν τουλάχιστον δύο εκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση στο Twitter μέσα στο έτος. Τώρα οι σελίδες αυτές είναι προσβάσιμες και σε άλλες εταιρείες αλλά όχι σε οποιονδήποτε. Για να τις αποκτήσει κανείς πρέπει να δεσμευτεί ότι θα καταβάλει τουλάχιστον 25.000 δολάρια σε διαφημίσεις.

Αν και οι νέες σελίδες θα έχουν ακόμη περισσότερες δυνατότητες από εκείνες της δοκιμαστικής περιόδου, δεν είναι σαφές αν πρόκειται για επένδυση που αξίζει. Οι φορές που θα επισκεφθεί κάποιος το προφίλ/σελίδα ενός χρήστη του Twitter είναι συνήθως ελάχιστες. Συνεπώς όσο προσεγμένη εμφάνιση και αν έχει, από τον περισσότερο κόσμο θα περάσει απαρατήρητη.

Πηγή: proho.gr