Με δεδομένο ότι τα έσοδα της παρουσιάζουν πτώση και έχει αναγκαστεί σε απολύσεις η Sony ψάχνει τρόπους με τους οποίους θα αυξήσει την κερδοφορία της. Και ποιος καλύτερος από τη δωρεάν διαφήμιση; Όπως μαθαίνουμε λοιπόν, η εταιρεία κατοχύρωσε μία ευρεσιτεχνία που δίνει τη δυνατότητα στους developers να προσθέτουν διαφημίσεις μέσα στα παιχνίδια.

Αυτό που θα βλέπουμε δηλαδή θα είναι ένα αναγκαστικό σταμάτημα του παιχνιδιού και η προβολή ενός διαφημιστικού σποτ το οποίο θα πρέπει να παρακολουθήσει κανείς για να μπορέσει να συνεχίσει.