Αν και η αυτοκινητοβιομηχανία έχει εξελιχθεί σε πολύ μεγάλο βαθμό τα τελευταία χρόνια και τα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται ενσωματώνουν εξελιγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, το πρόβλημα με τις «τυφλές» περιοχές των καθρεφτών δεν έχει αντιμετωπιστεί ακόμα. Λύση σε αυτό το πρόβλημα έρχεται να δώσει ο μαθηματικός του Drexler University, Dr. R. Andrew Hicks.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι οδηγοί είναι ότι με τους καθρέφτες δε μπορούν να ελέγξουν τα λεγόμενα «τυφλά σημεία», από τη μέση μέχρι το πίσω μέρος του αυτοκινήτου τους.

Ο R. Andrew Hicks βασίστηκε σε έναν αλγόριθμο και κατάφερε να φτιάξει τον πρώτο καθρέφτη με ορατότητα 45 μοιρών, έτσι ώστε τα «τυφλά» σημεία να εξαφανιστούν και να έχουν πλήρη ορατότητα οι οδηγοί δεξιά και αριστερά του αυτοκινήτου τους.

Τον καθρέφτη αποτελούν χιλιάδες μικροσκοπικά καμπυλωτά αντικείμενα, χωρίς να παραμορφώνει την ορατότητα ή να αλλοιώνει την απόσταση των αντικειμένων.

Ο καθρέφτης αυτός πατενταρίστηκε από τον μαθηματικό R. Andrew Hick και τώρα δεν έχουμε παρά να περιμένουμε ποια κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων τον ενσωματώσει στα αυτοκίνητά της μέχρι να ενσωματωθεί σε όλα τα αυτοκίνητα τα επόμενα χρόνια.

Αξίζει ο σημειωθεί ότι οι πλαϊνοί καθρέφτες που χρησιμοποιούνται τώρα στα αυτοκίνητα παρέχουν ορατότητα στους οδηγούς μόλις 15 - 17 μοιρών.