Το Facebook ανακοίνωσε τα σχέδια του να ξεκινήσει μια νέα υπηρεσία δημοπρασιών για διαφημίσεις σε πραγματικό χρόνο με σκοπό την επίτευξη περισσότερο στοχευμένων διαφημίσεων. Η υπηρεσία θα ονομάζεται Facebook Exchange και θα επιτρέπει -φυσικά με το αζημίωτο- στους διαφημιστές να βλέπουν το ιστορικό περιήγησης των χρηστών του κοινωνικού δικτύου και να στοχεύουν σε συγκεκριμένους τύπους καταναλωτών, κατανοώντας καλύτερα τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά τους.

Με άλλα λόγια, με την τοποθέτηση cookies στους υπολογιστές τους θα καταγράφονται όλα τα sites που επισκέφτηκαν τελευταία, έτσι ώστε οι διαφημίσεις να εμφανίζονται (δεξιά από το News Feed) μόνο στους ενδιαφερόμενους χρήστες.

Μάλιστα, η εταιρία τεστάρει ήδη την αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας, έχοντας τοποθετήσει δοκιμαστικά cookies στους browsers ορισμένων χρηστών.

H υπηρεσία αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Όπως φαίνεται, το δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο στον κόσμο βρήκε μία ακόμη πηγή εσόδων…

Έχεις προφίλ στο Facebook;
Κάνε "Like" και έλα στην παρέα του Newpost.gr!


Πηγή: Techit