Δυναμική είσοδο στο χώρο τον online πωλήσεων στην κινεζική αγορά έκανε η Apple, ξεκινώντας τη λειτουργία του App Store σε απλοποιημένα κινεζικά.

Πρόκειται για μία ακόμα κίνηση του τεχνολογικού γίγαντα, που επιδιώκει μία επιθετική επέκταση στην Κίνα. Η Apple έχει ανοίξει ήδη δύο νέα καταστήματα στη Λαϊκή Δημοκρατία (παράλληλα με την κυκλοφορία του iPhone 4), και αυτή τη στιγμή έχει δύο καταστήματα στο Πεκίνο και άλλα δύο στη Σαγκάη- ενώ μέχρι το τέλος του έτους ευελπιστεί να έχει φτάσει τα 25. Το αποτέλεσμα είναι ότι τα πλέον περιζήτητα προϊόντα της (iPhone και iPad) είναι διαθέσιμα από εξουσιοδοτημένους διανομείς στις μεγάλες πόλεις.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις αναλυτών, η Κίνα αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία στην στρατηγική της καλιφορνέζικης εταιρείας. «Χαιρόμαστε ιδιαιτέρως για το άνοιγμα του νέου καταστήματός μας στην Κίνα....με εξατομικευμένες, παραμετροποιήσιμες επιλογές παραγγελίας και δωρεάν μεταφορά για τα πάντα, το Apple Store είναι μία πολύ καλή επιλογή για τους πελάτες μας στην Κίνα» είπε ο Τιμ Κουκ, chief operating officer της εταιρείας.

Η έναρξη της λειτουργίας του App Store έρχεται μετά από παράπονα Κινέζων καταναλωτών πως η πρόσβαση σε διαθέσιμο υλικό ήταν δύσκολη λόγω γλώσσας- οπότε πολλοί χρήστες στρέφονταν σε ιστοσελίδες που παρείχαν πειρατικές εφαρμογές λογισμικού στα κινεζικά.

Το App Store θα παρέχει στους πελάτες πρόσβαση σε πάνω από 300.000 εφαρμογές- και ελπίζεται πως θα πείσει περισσότερους πελάτες να χρησιμοποιούν νόμιμο λογισμικό, και κατ'επέκτασιν να υποστηρίξουν την Apple στην είσοδό της στο χώρο της online διαφήμισης