Αν και έχουμε συνηθίσει τη Google να κάνει συνεχείς εξαγορές, προκειμένου να επεκτείνει το Google+ αλλά όχι μόνο αυτό βέβαια, όμως δεν είναι η μόνη εταιρεία στο χώρο των social media που έχει τέτοια στρατηγική. Μπορεί λοιπόν η εξαγορά του Instagram να είναι αυτή που ακούστηκε περισσότερο αλλά το Facebook γενικώς δεν να μένει στάσιμο.   Έτσι, όπως έγινε γνωστό, η εταιρεία του Mark Zuckeberg είναι πλέον ο ιδιοκτήτης της Swaylo. Πρόκειται για μια υπηρεσία social media analytics η οποία δίνει πληροφορίες που δεν παρέχει η πλατφόρμα στατιστικών του ίδιου του Facebook.  

Αν και όσοι έχουν ήδη πληρώσει για κάποιο πακέτο του Swaylo δεν πρόκειται να επηρεαστούν, όσοι χρησιμοποιούν τις δωρεάν λειτουργίες του θα πάψουν να έχουν πρόσβαση μόλις ολοκληρωθεί η συμφωνία.
TAGS