Την κυκλοφορία μίας νέας, ανανεωμένης έκδοσης του δημοφιλούς της tablet, Kindle Fire, αναμένεται να ανακοινώσει η Amazon εντός μερικών ημερών, στις 6 Σεπτεμβρίου.

Το νέο Kindle Fire θα κυκλοφορήσει λίγο μετά τη θριαμβευτική ανακοίνωση του Τζεφ Μπέζος, διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, ότι το προϊόν της «ξεπούλησε». Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Amazon, μεταξύ 5 και 6 εκατομμυρίων συσκευών έχουν πουληθεί στις ΗΠΑ από την κυκλοφορία του Kindle Fire μέχρι σήμερα, κατατάσσοντας τη συσκευή στη δεύτερη θέση της «κούρσας» των tablets με 22% του συνόλου των πωλήσεων, μετά το iPad της Apple. Ωστόσο, τους ισχυρισμούς της Amazon αμφισβητεί το πρακτορείο Bloomberg, σύμφωνα με το οποίο σε καταστήματα στο Σαν Φρανσίσκο υπήρχαν ακόμα διαθέσιμα προς πώληση αρκετά κομμάτια.

Η εταιρεία έχει προγραμματίσει μία εκδήλωση στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνια την Πέμπτη, όπου και αναμένεται να ανακοινωθεί η κυκλοφορία του νέου μέλους της «οικογένειας». Το Kindle Fire, στα 199 δολάρια, είναι ο έγχρωμος και με μεγαλύτερες δυνατότητες (καθώς εντάσσεται στην κατηγορία των υπολογιστών tablet, όχι των e-readers) «ξάδελφος» του ασπρόμαυρου Kindle, αναμφισβήτητου «βασιλιά» του κόσμου των e-readers. Η συσκευή αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα και στην Ευρώπη, ενώ η Amazon αποκάλυψε πρόσφατα και μία ειδική «αγορά» για εφαρμογές πάνω στο Kindle Fire, καθώς, αν και το μηχάνημα βασίζεται στο λειτουργικό Android, δεν υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης με την αντίστοιχη αγορά εφαρμογών της Google Επίσης, θεωρείται εξαιρετικά πιθανό πλέον ότι θα υπάρξει συνεργασία με τη Nokia πάνω στο αντικείμενο των υπηρεσιών χάρτη, αν και η φινλανδική εταιρεία δεν έχει επιβεβαιώσει ή διαψεύσει κάτι τέτοιο.

Αρκετοί αναλυτές εκτιμούν ότι πρόκειται ουσιαστικά για μία στοχευμένη κίνηση της Amazon κατά του iPad της Apple, καθώς η ανακοίνωση περί ξεπουλήματος και εκδήλωσης έρχεται εν όψει της επερχόμενης - σύμφωνα με τη σχετική φημολογία- παρουσίασης από την Apple του iPad mini και του νέου μοντέλου του iPhone. Το νέο Kindle Fire εκτιμάται πως θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το iPad (9,7 ίντσες), στις 10 ίντσες (το προηγούμενο μοντέλο ήταν στις 7 ίντσες).

Σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες, για να μειωθεί η τιμή θα χρησιμοποιηθεί η στρατηγική της παρουσίας διαφημιστικών μηνυμάτων, που θα παρουσιάζονται στον χρήστη όταν η συσκευή βγαίνει από sleep mode. Αντίστοιχη στρατηγική έχει ακολουθηθεί και στο Kindle και το Kindle Touch, που διατίθενται σε «κανονική» και «Special Offers» εκδόσεις: στη δεύτερη περίπτωση ο χρήστης πληρώνει 30 δολάρια λιγότερα για τη συσκευή, αλλά βλέπει κάποια διαφημιστικά μηνύματα (το χαρακτηριστικό αυτό μπορεί να απενεργοποιηθεί ανά πάσα στιγμή αν ο χρήστης επιλέξει να πληρώσει τα 30 δολάρια).

Πηγή: naftemporiki.gr