Το γνωστό κοινωνικό δίκτυο συμφώνησε με τους όρους του προγράμματος Online Interest-Based Advertising Accountability Program και θα ξεκινήσει να εμφανίζει την επιλογή «AdChoise» στις στοχευμένες διαφημίσεις του Facebook Exchange. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα εικονίδιο που θα εμφανίζεται σε αυτές τις διαφημίσεις, και που σύροντας τον κέρσορα του mouse πάνω του, θα μπορεί ο χρήστης να τις απενεργοποιήσει. Επιπλέον, θα δίνεται η δυνατότητα στους χρήστες να μπλοκάρουν όλες τις διαφημίσεις που προέρχονται από την ίδια υπηρεσία.

Ταυτόχρονα, το κοινωνικό δίκτυο αντικατέστησε την επιλογή «Report this Ad», με την «Learn about Facebook Ads». Όλα αυτά βέβαια δεν, έχει εξακριβωθεί αν συμφωνούν πλήρως με τις εντολές της Ομοσπονδιακής Επιτροπής Εμπορίου, αφού και πάλι θα απαιτείται ενέργεια από τους χρήστες για την ενημέρωσή τους, σε αντίθεση με τις οδηγίες της επιτροπής.

Σε μία δήλωση του Facebook, ο διευθυντής του τμήματος που ασχολείται με θέματα ιδιωτικότητας, Erin Egan είπε πως «στο Facebook, εργαζόμαστε σκληρά για να χτίσουμε τη διαφάνεια και τον έλεγχο των προϊόντων μας, συμπεριλαμβανομένων και των διαφημίσεων».
TAGS