Ο CEO της Schell games και αναλυτής Jesse Schell προειδοποιεί τους διανομείς πως η διάθεση ενός demo μειώνει τις πωλήσεις του εκάστοτε παιχνιδιού τουλάχιστον κατά 50%.
«Ξοδεύουμε τόσα χρήματα για να δώσουμε κάποιο demo, κι αυτό μειώνει τις πωλήσεις μας στο μισό; Ναι, αυτό συμβαίνει» δήλωσε χαρακτηριστικά. Μάλιστα, κάνοντας μια ενδιαφέρουσα δήλωση, πρόσθεσε πως «οι gamers θα πρέπει να αγοράσουν ένα παιχνίδι για να ανακαλύψουν αν είναι καλό ή όχι. Δεν θα πρέπει να το κάνουν με ένα demo αυτό».

Κάτι τέτοιο ίσως και να γινόταν αν οι τιμές έπεφταν περισσότερο κι από το μισό. Εσείς τι λέτε;

Πηγή: enternity.gr
TAGS