Το κοινωνικό δίκτυο Twitter θα επιτρέπει πλέον στους διαφημιζόμενους σε αυτό να «στοχεύουν» σε κάποιο συγκεκριμένο κοινό χρηστών αξιοποιώντας τη βάση δεδομένων του κοινωνικού δικτύου.

Ανάλογα με τις προτιμήσεις του κάθε χρήστη, συγκεκριμένα «επιχορηγούμενα» tweets θα εμφανίζονται στο προφίλ του. Οι διαφημιζόμενοι στο κοινωνικό δίκτυο θα μπορούν να αξιοποιούν στοιχεία από τη βάση δεδομένων του ώστε να καθορίζουν το κοινό τους.

Εάν το εγχείρημα στεφθεί με επιτυχία στις ΗΠΑ, όπου και θα πρωτοπραγματοποιηθεί, τότε θα επεκταθεί και σε άλλες χώρες.

«Οι χρήστες δεν θα βλέπουν περισσότερες διαφημίσεις στο Twitter. Απλά, θα βλέπουν καλύτερες διαφημίσεις» τονίζει ο εκτελεστικός διευθυντής του τμήματος διαδικτυακών προϊόντων του Twitter, Κέβιν Βέιλ.