Η Mozilla τάσσεται υπέρ της προστασίας προσωπικών δεδομένων των χρηστών, αυτό όμως δεν την αποτρέπει από τον να πειραματίζεται με την προσωποποίηση του διαδικτύου.

Σήμερα, σε έναblog post, ο Justin Scott (product manager των Mozilla Labs) αναφέρθηκε στην πιθανότητα ενσωμάτωσης της δραστηριότητας του δημοφιλούς browser activity σε ένα API, το οποίο θα επιτρέπει στα sites να δίνουν προτεραιότητα στο περιεχόμενο που ενδιαφέρει κάθε χρήστη ξεχωριστά.

Για παράδειγμα αν κάποιος περνάει αρκετό χρόνο ψάχνοντας για τα αποτελέσματα των αγώνων του baseball, οι publishers θα μπορούν να προωθούν σχετικά άρθρα σε αυτόν. Παρόλο που αυτό φαίνεται να είναι μια παράβαση των ορίων που η Mozilla έχει υπερασπιστεί αρκετά σθεναρά ως τώρα, η εταιρεία επιμένει ότι αυτή η προσθήκη θα είναι μια λειτουργία που θα αφεθεί στη διακριτική ευχέρια των χρηστών.

TAGS