Ecosia, μια «πράσινη» μηχανή αναζήτησης τα βάζει με την Google

Ecosia, μια «πράσινη» μηχανή αναζήτησης τα βάζει με την Google

Αναζητήσεις... ουδέτερου άνθρακα υπόσχεται μία νέα γερμανική υπηρεσία αναζήτησης, που φιλοδοξεί να γίνει η πράσινη εναλλακτική λύση στο Google. Το Ecosia εγκαινιάστηκε για πρώτη φορά πριν από τέσσερα χρόνια, όμως τώρα παρουσιάζεται και πάλι, ακόμη πιο απλό στην εμφάνιση και ακόμη φιλικότερο προς το περιβάλλον.

Το γερμανικό startup πίσω από το Ecosia υπόσχεται να διοχετεύει το 80% του εισοδήματός του στις προσπάθειες αναδάσωσης του Ατλαντικού Δάσους της Βραζιλίας, σε συνεργασία με το πρόγραμμα «Φυτέψτε ένα δισεκατομμύριο δέντρα» της Nature Conservancy. Οι υπεύθυνοι υποστηρίζουν ότι, από τη στιγμή που ένας χρήστης κάνει τη μετάβαση στο Ecosia ως προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης, ένα δέντρο φυτεύεται για κάθε λεπτό χρήσης.

Κατά τα πρώτα χρόνια λειτουργίας της, η εταιρεία λέει ότι συγκέντρωσε από διαφημίσεις 1,3 εκατομμύρια ευρώ, τα οποία διοχετεύθηκαν στο WWF, ενώ χρηματοδότησε τη φύτευση πάνω από 11.000 δέντρων. Τώρα σκοπεύει να φυτέψει ένα εκατομμύριο δέντρα μέσα στον επόμενο χρόνο και να χρηματοδοτήσει προγράμματα περιορισμού της παραγωγής αερίων του θερμοκηπίου.

Υποστηρίζει επίσης ότι η μηχανή αναζήτησής της, που συνδέεται με τη Yahoo!, αλλά ενσωματώνει τεχνολογίες του Bing και της Wikipedia και χρησιμοποιεί επίσης δικούς της αλγόριθμους για βελτιωμένες αναζητήσεις, δεν επιβαρύνει την ατμόσφαιρα με διοξείδιο του άνθρακα, καθώς η εταιρεία αντισταθμίζει ποικιλοτρόπως τις εκπομπές που παράγονται από τη χρήση των διακομιστών της.

Μέχρι στιγμής το Ecosia, που είναι επίσης διαθέσιμο ως εφαρμογή για tablet και έξυπνο κινητό τηλέφωνο, έχει σχεδόν 140.000 ενεργούς χρήστες, οι οποίοι ενημερώνονται ανά πάσα στιγμή για τον αριθμό των δέντρων που έχουν φυτευτεί και για το χρόνο που απομένει μέχρι να προστεθεί ένα ακόμη. Επιπλέον, σε μηνιαία βάση, η εταιρεία δημοσιεύει τα παραστατικά των δωρεών που λαβάνει, ώστε να διασφαλίζεται ότι τηρεί τις δεσμεύσεις της.

Τα στελέχη της γερμανικής εταιρείας δηλώνουν ευθέως ότι στόχος είναι να «χτυπήσουν» την Google με μια πιο πράσινη εναλλακτική, που δεν κάνει συμβιβασμούς στην ταχύτητα και τη χρηστικότητα. Πρόσφατα πάντως και η Google ανακοίνωσε ότι μείωσε κατά 32% την ένταση άνθρακα των επιχειρήσεών της, παρότι οι εκπομπές της, το 2012, σημείωσαν αύξηση.

Πηγή: naftemporiki.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο