Αναγνώριση συναισθημάτων μέσω Google Glass

Αναγνώριση συναισθημάτων μέσω Google Glass

Το Google Glass αποτελεί το gadget που θα μας επιτρέπει να ρίχνουμε στον κόσμο μια πιο... διαδικτυακή ματιά. Ωστόσο, το εγχείρημα μιας startup εταιρείας από το Σαν Ντιέγκο των Ηνωμένων Πολιτειών, ενδέχεται να αλλάξει τα δεδομένα.

Πρόκειται για την Emotient η οποία εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους 6 εκατομμυρίων δολαρίων, ώστε να αναπτύξει μια εφαρμογή που θα επιτρέπει στο Google Glass να «διαβάζει» τα ανθρώπινα συναισθήματα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας «The Next Web» η εταιρεία πρόκειται να αναπτύξει μία εφαρμογή που θα εκμεταλλεύεται την τεχνολογία Emotion API και θα προσφέρει τη δυνατότητα αναγνώρισης ανθρώπινων συναισθημάτων, τόσο σε απεικονίσεις ανθρώπων (π.χ. φωτογραφίες) όσο και σε πραγματικό χρόνο μέσω του software της κάμερας.

Το λογισμικό Glassware που έχει αναπτύξει η Emotient επεξεργάζεται εκφράσεις του προσώπου και προσφέρει στη συνέχεια μια εκτίμηση της συναισθηματικής κατάστασης του ατόμου, σε συγκεκριμένη διαβάθμιση (θετικό, αρνητικό, ουδέτερο), σε στοιχειώδη συναισθήματα (χαρά, έκπληξη, λύπη, φόβος, αποστροφή, περιφρόνηση και θυμός) ή σε πιο σύνθετα (σύγχυση και αναστάτωση).

Οι δοκιμαστές της εφαρμογές θα λαμβάνουν άμεση εκτίμηση για τα συναισθήματα του ατόμου που έχουν μπροστά τους, αλλά δεν θα υπάρχει οποιαδήποτε αποθήκευση δεδομένων (βίντεο ή φωτογραφίες). Οι δοκιμαστές της Emotient θα δοκιμάσουν το Glassware στον τομέα της λιανικής πώλησης, όπου για παράδειγμα οι πωλητές θα μπορούν να καταλάβουν καλύτερα τις αντιδράσεις του κοινού σε συγκεκριμένα προϊόντα ή υπηρεσίες.

Επίσης, ένας τομέας που έδειξε ενδιαφέρον για τις έρευνες της Emotient ήταν και αυτός της αυτοκινητοβιομηχανίας. Σύμφωνα με δηλώσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας, Ken Denman, στο «The Next Web», η Honda ήταν ένας από τους πρώτους ενδιαφερόμενους, αφού η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μπορούσε να βοηθήσει μηχανικούς και σχεδιαστές να κατανοήσουν καλύτερα πια χαρακτηριστικά ενός οχήματος, αρέσουν περισσότερο ή λιγότερο σε έναν υποψήφιο πελάτη.

Πρακτικά, οι εφαρμογές θα μπορούσαν να είναι απεριόριστες, από τον τομέα της εκπαίδευσης για την ανάλυση της συναισθηματικής κατάστασης των μαθητών, μέχρι τον τομέα της εστίασης όπου οι εστιάτορες θα μπορούσαν να αντιλαμβάνονται κατά πόσο ένα γεύμα ικανοποίησε τον πελάτη.

Πηγή: naftemporiki.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο