Ανοιχτό το ενδεχόμενο συμβατότητας παλιών τίτλων στο Xbox One

Ανοιχτό το ενδεχόμενο συμβατότητας παλιών τίτλων στο Xbox One

Έστω και σε περιορισμένη έκταση σε σχέση με το παρελθόν, το backwards compatibility παραμένει ένα κριτήριο για την αγορά κονσόλας και στη Microsoft το γνωρίζουν αυτό. 

Με το Xbox One (όπως και το PS4 στην παρούσα φάση), να μην υποστηρίζει τίτλους από την αμέσως προηγούμενη κονσόλα της εταιρείας, βλέπε Xbox 360, η κουβέντα επανήλθε στο προσκήνιο μέσω ερώτησης που έγινε στον Frank Savage, στο Microsoft’s Build developer conference που διεξήχθη πρόσφατα.

Σε ένα από τα sessions του συνεδρίου λοιπόν, και συγκεκριμένα σε αυτό που αφορούσε την τεχνολογία του Xbox One και των Windows, o partner development lead απάντησε για το αν υπάρχουν πλάνα για έναν Xbox 360 emulator στη next-gen κονσόλα της Microsoft: «Ναι, είναι εντός του σχεδιασμού μας. Παρόλα αυτά, είμαστε ακόμη στη φάση της επεξεργασίας για το πώς ακριβώς θα συμβεί αυτό. Άλλο Power PC, άλλο X86, συνεπώς δεν έχω κάτι ν΄ ανακοινώσω, παρά μόνο ότι θα ήθελα πολύ να γίνει πραγματικότητα».

Αν και αρχικά, ο πάλαι ποτέ επικεφαλής Don Mattrick είχε δηλώσει ότι το backwards compatibility είναι, σε ελεύθερη μετάφραση, «παλιός τρόπος σκέψης, πρόοδος προς τα πίσω» (από τότε όμως, άλλαξαν πολλά...), ο Albert Penello υποστήριξε λίγους μήνες αργότερα ότι μπορεί να γίνει πραγματικότητα μέσω cloud. 

Βέβαια κι αυτός, δύο μήνες μετά την πρώτη του δήλωση, επανήλθε λέγοντας ότι οι servers δύσκολα θα ανταπεξέλθουν στο ζητούμενο και μάλιστα με καλή απόδοση.

Για την ακρίβεια, τόνισε ότι ο χρήστης θα πρέπει να έχει εξαιρετικά καλή σύνδεση στο ίντερνετ για να μην υπάρξουν αστοχίες, συνεπώς όλα είναι υπό εξέταση. Με άλλα λόγια, είμαστε περίπου στο ίδιο σημείο από εκεί που το αφήσαμε, με τους δύο άνδρες να συμφωνούν. 

Η επιθυμία υπάρχει μεν, αλλά η λύση βρίσκεται ακόμα στο στάδιο της επεξεργασίας, ώστε η ποιότητα να είναι υψηλή, ενώ παράλληλα το κόστος να είναι σχετικά χαμηλό και η Microsoft να είναι σε θέση να ελέγξει το αποτέλεσμα που φτάνει στον παίκτη.

Για να δούμε τι θα συμβεί και με το Gaikai στο PS4, μια πιθανή επιτυχία της προς τα πίσω συμβατότητας στην κονσόλα της Sony, να αποτελέσει μοχλό πίεσης στη MS...

Πηγή: thegang.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο