«Έξυπνα» γυαλιά που αντιλαμβάνονται το βλέμμα του χρήστη

«Έξυπνα» γυαλιά που αντιλαμβάνονται το βλέμμα του χρήστη

Τη δυνατότητα να «αντιλαμβάνονται» το βλέμμα αυτού που το φοράει έχει το Tobii Glasses 2- το σύστημα «έξυπνων» γυαλιών νέας γενιάς της εταιρείας Tobii, που δραστηριοποιείται στον χώρο του eye-tracking.

Όπως αναφέρουν οι δημιουργοί του, το Tobii Glasses 2 δίνει σε ερευνητές τη δυνατότητα για «πραγματικά αντικειμενικές» και «βαθιές» ματιές στην ανθρώπινη συμπεριφορά σε κάθε περιβάλλον, καθώς δείχνει ακριβώς τι κοιτάει ο χρήστης σε πραγματικό χρόνο. «Ο διακριτικός, ελαφρύς σχεδιασμός με την ανεμπόδιστη πλευρική όραση εξασφαλίζει φυσική συμπεριφορά και εγκυρότητα έρευνας» αναφέρεται στην ιστοσελίδα της συσκευής.

Τα οφέλη του eye-tracking, όπως επισημαίνουν οι κατασκευαστές του Tobii Glasses 2, περιλαμβάνουν την εξαγωγή συμπερασμάτων  σχετικά με το τι προσελκύει το ενδιαφέρον, την κατανόηση των διαδικασιών λήψης αποφάσεων, την παρατήρηση ενστικτωδών αντιδράσεων που ξεφεύγουν από το συνειδητό του χρήστη και την ακριβή παρατήρηση της οπτικής συμπεριφοράς σε πραγματικό χρόνο.

«Τo Tobii Glasses 2 είναι σχεδιασμένο για χρήση στον πραγματικό κόσμο. Η ομάδα σχεδιασμού μας δημιούργησε την υπερελαφριά και εύχρηστη μονάδα κεφαλής για να εξασφαλίσει ότι οι δοκιμαστές θα νιώθουν και θα φέρονται άνετα. Η μονάδα κεφαλής ζυγίζει μόνο 45 γραμμάρια» υπογραμμίζουν οι δημιουργοί του.

Το σύστημα ενσωματώνει αυτά που η Tobii χαρακτηρίζει «Live View» και «True View»: στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για την δυνατότητα παρατήρησης, ασύρματα και σε πραγματικό χρόνο, του πού ακριβώς κοιτάει ο χρήστης. Στη δεύτερη, πρόκειται για την εξέταση της συμπεριφοράς του χρήστη όσον αφορά στην όρασή του, περιλαμβανομένης της περιφερειακής.

Το σύστημα χρησιμοποιεί την εξελιγμένη τεχνολογία τρισδιάστατων μοντέλων ματιού της εταιρείας, η οποία εγγυάται υψηλές επιδόσεις ακόμα και σε περίπτωση γρήγορης κίνησης του ματιού ή του κεφαλιού του χρήστη.

Σε πρώτη φάση, τα γυαλιά προορίζονται για χρήση για ερευνητικούς σκοπούς, ωστόσο η συγκεκριμένη τεχνολογία παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και για τον χώρο της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, εξαιτίας των  οφελών που θα μπορούσε να συνεπάγεται σχετικά με τα συμπεράσματα για τις συνήθειες των καταναλωτών.

Σύμφωνα με το Mashable, η εταιρεία σχεδιάζει να «ανοίξει» μέσα στο έτος το Tobii Glasses 2 και το λογισμικό που το συνοδεύει για τους ενδιαφερόμενους developers, με ένα SDK (software development kit) να ακολουθεί το Οκτώβριο.

Πηγή: naftemporiki.gr

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο