Η Apple δεν καταλαβαίνει τι πάει να πει “οικονομική κρίση” καθώς το iPad 2 έχει ξεπουλήσει μέσα σε λίγες ώρες σε οποιοδήποτε μέρος της γης και να πουλήθηκε.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι ακόμα και στην Ελλάδα δημιουργήθηκαν ουρές έξω από τα καταστήματα αλλά και κάποια “παρατράγουδα”.

Η Apple όμως, παρά την αδυναμία να προμηθεύσει έγκαιρα και σε επαρκείς ποσότητες τους μεταπωλητές, έβγαλε την πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση για το iPad 2. Το νόημα που κρύβεται πίσω από τις λέξεις θυμίζει έντονα την παρουσίαση του Steve Jobs: βρισκόμαστε στην εποχή που δεν μετράνε τα νούμερα της τεχνολογίας αλλά η χρήση της τεχνολογίας και ο τρόπος που την εκμεταλλευόμαστε.

Δείτε την διαφήμιση στο video που ακολουθεί.

TAGS