Αναποφάσιστο φαίνεται ότι είναι το twitter το οποίο σε λιγότερο από δύο χρόνια ανακοίνωσε ότι αλλάζει ξανά design, προκειμένου να προσελκύσει μεγαλύτερο κοινό.

Σύμφωνα με τους ιθύνοντες, το νέο πρόσωπο του twitter θα είναι πολύ πιο απλό, έχοντας μια μεγάλη λωρίδα όπου θα αναγράφονται οι “συχνοί πελάτες” του, ένα ψαχτήρι και ένα logo: “Follow your interests”.

Ήδη το δημοφιλές microblog έχει επεκτείνει τον τομέα των “χρηστών”, στην λειτουργία του search, συμπεριλαμβάνοντας χρήστες ανά θέμα και όχι μόνο ανά όνομα ή username.



TAGS