Τρία εκατομμύρια Βρετανοί χρήστες έχουν “εγκλωβιστεί” στο δίκτυο του Playstation μετά το σκάνδαλο της επίθεσης και καλούνται να ακυρώσουν τις πιστωτικές τους κάρτες. Η Sony δέχθηκε διαδικτυακή επίθεση στην ιστοσελίδα του PlayStation και τώρα αντιμετωπίζει την εξαγριωμένη αντίδραση 77 εκατομμυρίων πελατών παγκοσμίως, που έχουν τεθεί σε κίνδυνο τα ονόματά τους, οι διευθύνσεις τους, τραπεζικές πληροφορίες και κωδικοί πρόσβασης.

Ο εμπειρογνώμονας ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων, Graham Cluley, δήλωσε “Είναι μια από τις μεγαλύτερες επιθέσεις hacking που έχει γίνει ποτέ. Εάν χάσω την πιστωτική μου κάρτα σε κάποιο ταξί, θα την ακυρώσω, εάν η Sony χάσει τα στοιχεία της πιστωτικής μου κάρτας είναι κάτι πολύ χειρότερο”.

Οι χρήστες είναι εξοργισμένοι, καθώς η Sony αποκάλυψε το μέγεθος της καταστροφής την Τρίτη – σχεδόν μια εβδομάδα μετά την διακοπή λειτουργίας του PlayStation Network. Κάποιος έγραψε στην ιστοσελίδα της Sony: “Περιμένατε μια εβδομάδα για να μας πείτε ότι οι προσωπικές πληροφορίες μας έχουν τεθεί σε κίνδυνο;”

Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι αρχικά δεν είχε συνειδητοποιήσει πόσο σοβαρό ήταν το πρόβλημα. Νομικοί εμπειρογνώμονες λένε ότι η κορυφαία ιαπωνική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών κατέληξε να πληρώσει 150 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας ως αποζημίωση, μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Αναμένουμε για περαιτέρω εξελίξεις, καθώς είναι αρκετά πιθανό να προχωρήσουν και άλλοι χρήστες σε μηνύσεις προς την εταιρεία.





Πηγή: real.gr