Μετά τα γνωστά ανέκδοτα, εδώ και λίγο καιρό, έχει ξεκινήσει ένα νέο κύμα “λατρείας” του Chuck Norris. Κανείς δεν γνωρίζει πώς επανήλθε ο ήρωας των πολεμικών τεχνών ξανά στην επικαιρότητα, αλλά αυτή τη φορά φαίνεται πως ήρθε για να μείνει. Οι αναζητήσεις στο Google έχουν πολλαπλασιαστεί, τα groups στο Facebook αποκτούν χιλιάδες καινούρια μέλη καθημερινά, ενώ τα σχετικά tweets “δίνουν και παίρνουν”. Ήταν θέμα χρόνου να το συνειδητοποιήσουν αυτό οι εταιρίες και να προσπαθήσουν να το εκμεταλλευτούν. Η αρχή έγινε από την Γερμανική T-Mobile. Πώς?

Απλούστατα, δημιούργησε το chuckville.com, το διαδικτυακό χωριό του Chuck Norris. Ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί στο χωριό του, να μάθει διάφορα ενδιαφέροντα “στοιχεία” για τον άνθρωπο που έχει μετρήσει 2 φορές μέχρι το άπειρο, ενώ μπορεί και να πολεμήσει μαζί του. Η ήττα είναι άγνωστη έννοια για τον Chuck, αλλά αξίζει να προσπαθήσετε.

Η T-Mobile όμως προσπαθεί να εκμεταλλευτεί και εμπορικά το νέο internet meme και όσο θα κάνετε βόλτες στο χωριό του Chuck Norris, θα βλέπετε στοιχεία για τη νέα δορυφορική πλατφόρμα της εταιρίας. Φυσικά, ακόμα και αυτά είναι στο αντίστοιχο κλίμα, καθώς “τα κανάλια είναι τόσα πολλά που ούτε ο Chuck Norris δεν μπορεί να τα μετρήσει”.

Εκπληκτικά έξυπνη προσπάθεια και υλοποίηση από τους Γερμανούς, αν και θα ήταν επιθυμητό να υπάρχουν περισσότερες από τις ικανότητες του Chuck. Και σε καμία περίπτωση μην προσπαθήσετε να ψάξετε στο Google για τον Chuck Norris. Είναι άδικος κόπος.





πηγή: real.gr