Μια ομάδα ερευνητών από το Pew Research Center μελέτησε δεδομένα που έχει συλλέξει η εταρεία Nielsen και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το Facebook εξελίσσεται σε έναν καθοριστικό παράγοντα που συνδέει τα ειδησεογραφικά sites με ένα σημαντικό κομμάτι του κοινού. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι μεγαλύτερες ειδησεογραφικές σελίδες των ΗΠΑ δέχονται πολλές επισκέψεις από χρήστες του Facebook που είδαν το link μιας είδησης κι έναν κλικ για να διαβάσουν περισσότερα. Το ποσοστό αυτό<…>

στην καλύτερη περίπτωση αγγίζει το όχι και τόσο εντυπωσιακό 10%, αλλά όπως και να το δει κανείς, είναι ένα τεράστιο νούμερο σε απόλυτους αριθμούς. Επιπλέον, η συνεχής διεύρυνση του Facebook σε αριθμό χρηστών είναι μια ένδειξη ότι το ποσοστό αυτό θα μεγαλώσει στο μέλλον.

Πάντως, ο κορυφαίος referrer που δίνει links για ειδησεογραφικά sites είναι η υπηρεσία Google News, η οποία δημιουργεί περίπου το 30% των επισκέψεων στα μεγάλα ειδησεογραφικά sites.

Η κατάσταση, όμως, είναι τελείως διαφορετική στην περίπτωση του Twitter. Θα περίμενε κανείς η υπηρεσία αυτή να δημιουργεί πολλή κίνηση προς τα sites που ασχολούνται με την επικαιρότητα, όμως το ποσοστό φτάνει με το ζόρι το 1%.

Οι ερευνητές εξηγούν ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει όχι γιατί οι χρήστες του Twitter δε μοιράζονται ειδήσεις, αλλά γιατί απλά είναι πολύ λιγότεροι σε σχέση με αυτούς που μπαίνουν στο Facebook ή στα Google News.







Πηγή: secnews.gr
TAGS