Η επιτυχία του Facebook δεν αμφισβητείται. Για όσους όμως τρομάζουν από το «μέγεθός» του, υπάρχουν και εναλλακτικά κοινωνικά δίκτυα. Όταν, για παράδειγμα, η 29χρονη Μπέκα Ακρόιντ θέλει να μοιραστεί μια φωτογραφία του καινούργιου της κήπου, δεν απευθύνεται στο Facebook, αλλά στο Path, μια υπηρεσία που σου επιτρέπει να μοιράζεσαι φωτογραφίες, βίντεο και μηνύματα με μια μικρή ομάδα ανθρώπων.

«Οι άνθρωποι με τους οποίους επικοινωνώ στο Path είναι εκείνοι που νοιάζονται για την καθημερινότητά μου, για κάτι αστείο που θα κάνει ο σκύλος μου», λέει η Ακρόιντ. «Στο Facebook, έχω φίλους ή συγγενείς που δεν θα τους ενδιέφεραν αναγκαστικά αυτά τα πράγματα - ή που δεν θα ήθελα εγώ να τα μοιραστώ μαζί τους».

Το Path, που περιορίζει τους φίλους σε 50, περιλαμβάνεται σε μια νέα ομάδα υπηρεσιών του Web που επιτρέπουν τη σύνδεση με μερικούς φίλους σε έναν ιδιωτικό κύκλο. Άλλες τέτοιες υπηρεσίες είναι η GroupMe, η Frenzy, η Rally Up, η Shizzlr, η KwikiSpace, η Huddl και η Bubbla.

Ακόμη και το Facebook αναγνωρίζει ότι υπάρχουν πολλοί που δε θέλουν να τα μοιράζονται όλα με όλους. Υπάρχουν βέβαια κάποιες ρυθμίσεις ιδιωτικότητας, αλλά λίγοι κάνουν τον κόπο να ασχοληθούν. Έτσι, το περασμένο φθινόπωρο το Facebook εισήγαγε την εφαρμογή Groups, που επιτρέπει την επικοινωνία με υποσύνολα φίλων. Και τον περασμένο μήνα, το δίκτυο ανακοίνωσε ότι οι χρήστες του έχουν δημιουργήσει 50 εκατομμύρια ομάδες με μέσο όρο τα οκτώ μέλη. Έθεσε επίσης σε εφαρμογή το πλήκτρο Send, το οποίο οι ιστοσελίδες μπορούν να χρησιμοποιούν για να επιτρέπουν σε χρήστες να μοιράζονται πράγματα με τις ομάδες τους στο Facebook.

Η Google επεξεργάζεται επίσης εργαλεία για να μοιράζεται κανείς πληροφορίες με μικρό αριθμό ανθρώπων.

Κανείς δεν περιμένει ότι οι νεοσυσταθείσες μικρές επιχειρήσεις στον τομέα αυτό θα πάρουν τη θέση του Facebook ή του Twitter. Οι δημιουργοί τους θέλουν απλώς να λάβουν μέρος σε ένα νέο κύμα κοινωνικής δικτύωσης που περιστρέφεται γύρω από συγκεκριμένα πράγματα, όπως η ανταλλαγή φωτογραφιών ή σχεδίων για το βράδυ.







Πηγή: real.gr