Οδηγός καταναλωτή για την τηλεφωνία και το Διαδίκτυο από την ΕΕΤΤ

Οδηγός καταναλωτή για την τηλεφωνία και το Διαδίκτυο από την ΕΕΤΤ

Μια νέα ηλεκτρονική οδηγία, ο «Οδηγός καταναλωτή για την τηλεφωνία και το Διαδίκτυο», με αφορμή την παγκόσμια ημέρα καταναλωτή που σκοπό έχει την ενημέρωση και την προάσπιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών, είναι διαθέσιμη από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (www.eett.gr).

Ο οδηγός περιλαμβάνει απαντήσεις στις 100 πιο συχνές ερωτήσεις καταναλωτών σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους ως χρήστες υπηρεσιών τηλεφωνίας και Διαδικτύου, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των εταιριών, τα βήματα για την επίλυση προβλημάτων, το ρόλο της ΕΕΤΤ στην αγορά, καθώς και αρμοδιότητες άλλων φορέων σε θέματα καταναλωτή.

Ειδικότερα, ο οδηγός της ΕΕΤΤ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, επικεντρώνεται σε θέματα όπως είναι η φορητότητα τηλεφωνικών αριθμών, ο έλεγχος των χρεώσεων και η χρήση Διαδικτύου μέσω smartphone, η χρήση Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), η υποβολή καταγγελιών κ.ά. Επίσης, παρουσιάζει τις ηλεκτρονικές εφαρμογές που η ΕΕΤΤ έχει αναπτύξει και διαθέτει στο διαδικτυακό τόπο της για τους καταναλωτές και πολλές άλλες χρήσιμες πληροφορίες.

Εγγραφείτε στο newsletter μας

Ενημερωθείτε πρώτοι για τα τελευταία νέα, αποκλειστικά ρεπορταζ και ειδήσεις απο όλο τον κόσμο