Η Google, μετά από κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες να μπει δυναμικά στο χώρο των ιστοσελίδων δικτύωσης (social media), με αποκορύφωμα το Google Βuzz, επιστρατεύει ένα νέο «όπλο», με σκοπό να χτυπήσει το Facebook και τα άλλα δημοφιλή social media, το Google+ Project, αναφέρει το Reuters. O διαδικτυακός κολοσσός αποκάλυψε το νέο του δημιούργημα την Τρίτη, το οποίο συνδυάζει όλες τις εφαρμογές της Google, ενώ πρόκειται για την πιο σοβαρή προσπάθεια της εταιρείας στον χώρο των social media, από την ανάληψη της θέσης του γενικού διευθυντή από τον συνιδρυτή Λάρι Πέιτζ.

Η Google δεν ένιωθε και πολύ καλά βλέποντας τη συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών να σπαταλά περισσότερο χρόνο στις ιστοσελίδες του Facebook και του Twitter και γι' αυτό το λόγο θέλησε να πάρει τα μέτρα της.

Η δομή του Google+ είναι παρεμφερής με του Facebook, αφού διαθέτει φωτογραφίες προφίλ και ροές νέων. Οι επαφές όμως του χρήστη είναι ομαδοποιημένοι σε συγκεκριμένα σύνολα (κύκλους) με τους οποίους θα μοιράζεται εικόνες, βίντεο και αρχεία, σε αντίθεση με αυτούς στο Facebook.

Οι ιθύνοντες της Google γνωρίζουν πολύ καλά ότι είναι ιδιαίτερα δύσκολο να «κλέψουν» χρήστες από το Facebook. Έχουν όμως δύο όπλα: Τις ήδη υπάρχουσες αναζητήσεις και το gmail, ενώ «άσο στο μανίκι» της εταιρείας αποτελεί η έμφαση που έχει δοθεί σε θέματα ιδιωτικότητας. Υπενθυμίζεται ότι το Facebook έχει δεχθεί -και όχι άδικα- σφοδρή κριτική για τα κεά που παρουσιάζει στο θέμα της ασφάλειας.

Την Τρίτη, η Google έδωσε τη δυνατότητα σε κάποιους χρήστες να δοκιμάσουν τη νέα ιστοσελίδα. Μέχρι στιγμής, πάντως, το Google+ δεν έχει διαφημιστεί, ενώ και το Facebook απέφυγε να κάνει κάποιο σχόλιο για τον νέο του... αντίπαλο.





Β.Β.