Ο διπλασιασμός των πωλήσεων στην ελληνική αγορά τόσο σε όγκο όσο και σε αξία αποτελεί τον βασικό στόχο όσον αφορά το 2011 για την HTC, ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων (smartphones) παγκοσμίως. Όπως σημείωσε σε συνάντηση που είχε με εκπροσώπους των ελληνικών μέσων ενημέρωσης, ο Νικήτας Γλύκας, γενικός διευθυντής της HTC για ολόκληρη την ΝΑ Ευρώπη, η εταιρεία έχει ως στόχο να διπλασιάσει το μερίδιο αγοράς της στα smartphones που έφθασε το 2010 στο 7% και η πορεία του α’ εξαμήνου δείχνει ότι ο στόχος αυτός είναι εφικτός. Αντίστοιχα, αναμένει διπλασιασμό των εσόδων που κινήθηκαν πέρσι σε επίπεδα λίγο κάτω από 20 εκατ. ευρώ, ενώ οι συσκευές που διετέθησαν ήταν λίγο κάτω από 70.000. Τα στελέχη της HTC ανέφεραν ότι οι εκτιμήσεις των αναλυτών, και δη της Canalys, αναφέρουν πως η αγορά των smartphones στην Ελλάδα θα παρουσιάσει άνοδο 25% το 2011 (από 1 εκατ. στα 1,25 εκατ. συσκευές) και θα φθάσει στα 2,5 εκατ. συσκευές το 2015.

Ο κ. Γλύκας ανέφερε ακόμη ότι το ελληνικό γραφείο θα συνεχίσει να έχει υπό την εποπτεία του τέσσερις χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Τουρκία και Ισραήλ), οι πωλήσεις στις οποίες εκτιμάται ότι θα εκτοξευθούν στα 140 εκατ. ευρώ το 2011. Η HTC έχει ήδη ξεκινήσει το λανσάρισμα των νέων συσκευών της, όπως είναι το Wildfire S, το Sensation και το ChaCha, ενώ σύντομα αναμένεται το πρώτο tablet της (Flyer) και το EVO 3D με τρισδιάστατες δυνατότητες.



















Πηγή: inews.gr